آمریکا دو میلیون ماسک سفارشی فرانسه از چین را ربود!

به گزارش اکسپرس بلاگ، مقامات فرانسوی می گویند تاجران آمریکایی در فرودگاه های چین برای خرید محموله ماسک های سفارشی کشور های اروپایی از چین تا چند برابر قیمت پیشنهاد می دهند.

آمریکا دو میلیون ماسک سفارشی فرانسه از چین را ربود!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندار منطقه پروانس-آلپ-کوت دازور در فرانسه گفت ایالات متحده محموله ماسک های چینی که برای فرانسه در نظر گرفته شد، مستقیما در باند فرودگاه و پس از بارگیری خریداری نموده است.

رونو موزله در گفت وگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: در شرایطی که فرانسه با کمبود تجهیزات حفاظت پزشکی در بحبوبه شیوع ویروس کرونا روبه رو است، برای خرید ماسک به چین متوسل شده است.

وی در این باره شرح داد: پس از اینکه شرایط اضطراری پزشکی در فرانسه اعلام شد، مقامات محلی توانستند برای خرید تجهیزات از چین اقدام نمایند و از قبل بهای آن را پرداخت کردند و این سفارش شامل 60 میلیون ماسک بود.

گزارشی از روزنامه فرانسوی لیسبون حاکی است که آمریکایی ها در تلاشند هرگونه ماسک موجود در بازار جهان را خریداری نمایند که این امر مانع تحویل سفارشات از کشورهای دیگر می گردد.

این روزنامه با استناد به یک منبع مطلع ، گفت که آمریکایی ها حتی قبل از دیدن کالاها بهای آن را به دو برابر و نقدی می پردازند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع مطلع فرانسوی گزارش داد آمریکایی ها ماسک های سفارش شده از سوی فرانسه را از فرودگاه های چین به سرقت می برد.

بنا بر این گزارش آمریکایی ها به شرکت های چینی فراوری ماسک مبالغی تا چهار برابر قیمت عرضه این کالا برای خرید ماسک از آنها پیشنهاد می دهند.

المیادین گفت: تاجران آمریکایی در فرودگاه شانگهای پول های هنگفتی با خود دارند تا محموله ماسک های سفارشی از سوی کشورهای اروپایی را قاپ زنند.

دولت فرانسه هفته گذشته از ایجاد یک پل هوایی ویژه میان این کشور و چین به هدف انتقال ماسک و دیگر لوازم ضروری برای کادر درمانی در بحران کرونا خبر داده بود.

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه گفته است که این کشور سفارش بیش از یک میلیارد ماسک را به فراورینمایندگان از جمله در چین داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2351

به "آمریکا دو میلیون ماسک سفارشی فرانسه از چین را ربود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا دو میلیون ماسک سفارشی فرانسه از چین را ربود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید