آمریکا نزدیک مرزهای روسیه و چین سلاح های بیولوژیک فراوری می نماید

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه در مصاحبه با روزنامه کامرسانت اظهار داشت: این شورا معتقد است که سلاح های بیولوژیک در آزمایشگاه های تحت کنترل ایالات متحده در نزدیکی مرزهای روسیه و چین فراوری می شوند.

آمریکا نزدیک مرزهای روسیه و چین سلاح های بیولوژیک فراوری می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نیکلای پاتروشف در پاسخ به این سوال که آیا آمریکایی ها می توانند در چنین آزمایشگاه هایی سلاح های بیولوژیک فراوری نمایند، گفت: ما دلایل خوبی داریم که باور کنیم موضوع دقیقا به همین صورت است.

وی در ادامه افزود: البته برای ما و شرکای چینی مان سوالاتی پیش آمده است. به ما گفته می گردد که نزدیک مرزهای ما مراکز بهداشتی و اپیدمیولوژیکی مسالمت آمیزی وجود دارد؛ اما به دلایلی آنها بیشتر برای ما یادآور فورت دتریک در مریلند- جایی که آمریکایی ها برای دهه ها در زمینه بیولوژی نظامی کار می کردند- هستند.

دبیر شورای امنیت روسیه در ادامه اضافه نمود: به هر حال، توجه به این واقعیت لازم است که شیوع بیماری های غیر تعیین در مناطق مجاور این اماکن ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13272

به "آمریکا نزدیک مرزهای روسیه و چین سلاح های بیولوژیک فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا نزدیک مرزهای روسیه و چین سلاح های بیولوژیک فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید