ابراز امیدواری آلمان درباره دستیابی به واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی

به گزارش اکسپرس بلاگ، انستیتو رابرت کخ آلمان درباره دستیابی به چندین واکسن تایید شده تا اوایل امسال میلادی ابراز امیدواری نموده و در عین حال تزریق واکسن برای همه در ابتدای کار را را ممکن ندانست.

ابراز امیدواری آلمان درباره دستیابی به واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه وله آلمان، انستیتو رابرت کخ آلمان انتظار دارد که تا اوایل سال 2021 یک یا چند واکسن برای کرونا در دسترس قرار گیرد.

انستیتو مهم رابرت کخ آلمان در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام نموده که بر اساس اطلاعات موجود ودانش فعلی پیش بینی می گردد تا ابتدای سال آینده یک یا چند واکسن در اتحادیه اروپا تایید شده و اولین توزیع آن شروع گردد.

این نهاد بهداشتی در آلمان همچنین این را قابل انتظار دانست که از ابتدا واکسن کافی برای اینکه در اختیار همه اقشار همچنین در آلمان قرار گیرد وجود نداشته باشد.

وی از اولویت بندی برای دریافت واکسن توسط افراد زیر نظر وزارت بهداشت آلمان اطلاع داد که هدف آن جلوگیری از مرگ و میرها در بهترین حالت ممکن است.

چند روز پیش هم انستیتو دولتی پاول ارلیش آلمان درباره دسترسی به اولین واکسن ها برای مقابله با کرونا در ابتدای سال آینده میلادی اطلاع داده بود.

انستیتو رابرت کخ آلمان همچنین درباره افزایش آمار مبتلایان جدید در آلمان ابراز نگرانی نموده و خواهان رعایت احتیاط از طرف شهفرایندان شد.

در آلمان هم اخیرا آمار مبتلایان به کرونا فرایند صعودی پیدا نموده و تا به حال بر اساس جدیدترین آمارها 240565 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 9359 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7371

به "ابراز امیدواری آلمان درباره دستیابی به واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری آلمان درباره دستیابی به واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید