استقبال از تنت سینما های تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بخشی از سینما های آمریکا که تا به امروز بسته مانده بودند در کوشش هستند تا با اکران تنت از سود نمایش این فیلم جا نمانند.

استقبال از تنت سینما های تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، تنت از آدینه در ایالات متحده اکران می گردد، ولی سالن های سینمای نیویورک که یکی از عظیم ترین بازارهاست، هنوز بسته هستند.

با این حال سینما ها در دو ایالت دیگر کوشش دارند تا از آدینه کار خود را از سر بگیرند تا از درآمد این فیلم جا نمانند. فیل مورفی فرماندار نیوجرسی دوشنبه دستور بسته ماندن کسب وکار های ایالت را لغو کرد و به این ترتیب سالن های سینمای این ایالت به زودی باز خواهند شد.

مورفی دوشنبه بیان کرد که سینما ها می توانند با ظرفیت 25 درصد یا 150 نفر به کار خود ادامه دهند. این ایالت همچنین استفاده از ماسک را برای مخاطبان اجباری نموده است.

لری هوگان فرماندار مریلند هم سه شنبه بیان کرد که سینما ها می توانند از آدینه که زمان اکران تنت است در های خود را دوباره باز نمایند.

سالن های سینما یا مکان های سرگرمی سربسته در مریلند اجازه خواهند داشت با ظرفیت 50 درصد تا 100 نفر فعالیت نمایند. مکان های سرگرمی فضای باز هم می توانند با 250 نفر یا 50 درصد ظرفیت کار نمایند.

هوگان در یک بیانیه خبری گفت: صنعت سرگرمی برنامه های افتتاح دوباره خیلی ایمنی تبیین نموده است. تمام ایالت های اطراف ما از قبل این کار را انجام داده اند. ما هم باور داریم می توانیم با ایمنی کارمان را پیش ببریم. فقط داریم به آرامی وارد فاز سوم افتتاح دوباره می شویم و باید ببینیم پیش از برداشت تمام محدودیت ها چه اتفاقی می افتد.

سینما ها هنوز در واشینگتن دی سی، کارولینای شمالی، نیویورک، نیومکزیکو و بخش اعظمی از کالیفرنیا از جمله لس آنجلس بسته هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7546

به "استقبال از تنت سینما های تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از تنت سینما های تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید