افزایش 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع کرمان

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع این استان خبر داد.

افزایش 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع کرمان

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح گفت: امسال شاهد رشد 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع نسبت به مدت مشابه سال 98 بودیم و از ابتدای امسال تا به امروز برای گازرسانی به صنایع 248000 مترمکعب بر ساعت ظرفیت ایجاد شده است.

به گفته وی، تا به امروز 890 صنعت شامل صنایع عمده و جزء در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند که 834 صنعت جزء و 56 صنعت عمده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان شرح داد: عملیات گازرسانی به صنایع جزء استان نسبت به مدت مشابه پارسال 65 درصد افزایش داشته است.

فلاح افزود: تأمین انرژی از مهم ترین ارکان اساسی چرخه اقتصادی است و در این میان گاز از جمله تأثیرگذارترین حامل های انرژی است که نه تنها در تحول سطح اقتصادی و رفاهی جامعه نقش اساسی دارد، بلکه به لحاظ محیط زیستی نیز حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: توسعه شبکه های گازرسانی در بخش صنعت افزون بر ایجاد ارزش اضافه نموده، اشتغال زایی، صرفه جویی در مصرف سوخت فسیلی، مهاجرت معکوس به روستاها و توسعه و آبادانی مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته را به ارمغان می آورد، همچنین گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغال زا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت های فسیلی از مهم ترین وظایف شرکت گاز است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12203

به "افزایش 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید