باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است، قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته پذیرای چند پیشکسوت این تیم بود که پرویز برومند به همراه علی چینی و نیکبخت واحدی دقایقی در این نشست با او ملاقات کردند.

باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است، قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی چینی در این خصوص به خبرنگاران گفت: جدا از ملاقات با آقای سعادتمند، رفته بودیم به باشگاهی که به آن تعلق داریم سر بزنیم و این نه تنها ایراد ندارد، بلکه کاری بسیار پسندیده است.

وی افزود: اگر تا به امروز رسم نبوده که پیشکسوتان به باشگاه های خود بروند، دلیل بر بد بودن این کار نیست. به یاد دارم زمانی که ما بازی می کردیم هم بازیکنان و هم پیشکسوتان مرتب به باشگاه رفت و آمد می کردند و با مدیران ملاقات داشتند. ولی آن موقع اینقدر بحث رسانه نبود که بلافاصله این اخبار رسانه ای گردد.

چینی بیان داشت: متاسفانه چند سالی بود مدیران استقلال طوری رفتار می کردند که پیشکسوتان، خبرنگاران و طرفداران را از تیم و باشگاه دور نموده بودند و حالا که مدیریت جدید این سه قشر را از خود می داند و در باشگاه به روی ما باز است، برخی ها ناراحت هستند و طوری وانمود می نمایند که انگار ملاقات چند پیشکسوت از باشگاه خود و مدیر باشگاه کار خلافی است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: برخورد مدیر باشگاه ما را جذب کرد و دیدیم که حالا باشگاه نه در شعار، بلکه در عمل خانه ما است و با صحبتهایی که با سعادتمند داشتیم با دیدگاه های او آشنا شدیم. سعادتمند برنامه های خوبی برای باشگاه دارد و امیدوارم سر راه او مانع تراشی نگردد و بگذارند کارش را انجام دهد.

مربی پیشین آبی ها در مورد شرایط این تیم گفت: شنیده ام که بازیکنان با برنامه های تمرین انفرادی که گرفته اند توانسته اند در حد نرمال و نسبت به شرایط آمادگی شان را حفظ نمایند و از نظر بدنی نباید نسبت به دیگر بازیکنان لیگ عقب باشند. مابقی آن هم می ماند برای تمرینات گروهی، البته منوط به این که مجوز ادامه برگزاری لیگ برتر داده گردد.

وی در مورد ادامه این مسابقات توضیح داد: بعید می دانم راهی به جز ادامه آن وجود داشته باشد. حال این که چطور فدراسیون شرایط را برای این منظور فراهم می نماید من نمی دانم. اما اگر بازی ها نیمه کاره رها گردد حرف و حدیث زیاد می گردد.

چینی در مورد معین قهرمان بدون بازی خاطرنشان ساخت: اصلا چنین چیزی ممکن نیست. با این که پرسپولیس امتیازات زیادی از دیگران پیش است اما این فاصله امتیازی ضامن قهرمانی آنها نیست. آنها شانس بیشتری نسبت به دیگران دارند اما به صورت تضمینی قهرمان نمی شوند و برای قهرمانی باید در زمین مسابقه بدهند.

ملی پوش پیشین کشورمان در مورد واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: از این حرفها در همه این سالها زیاد شنیدیم و مطمئن هستم که این اتفاق نمی افتد و باز هم در حد حرف و شعار باقی می ماند.

وی افزود: البته در این تردید ندارم که تنها راه نجات این دو باشگاه واگذاری آن به بخش خصوصی خواهد بود، اما زیر ساختهای واگذاری آن به بخش خصوصی وجود ندارد و این واقعیت را بپذیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2595

به "باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است، قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است، قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید