بوناچیچ: موفقیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد، مربی مطرحی هستم که صندلی مشخصی دارم

به گزارش اکسپرس بلاگ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: موفقیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد و این بازیکنان هستند که باید در زمین وظایف خود را بپذیرند و این وظایف را به نحو احسن انجام دهند.

بوناچیچ: موفقیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد، مربی مطرحی هستم که صندلی مشخصی دارم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گفت: ملاقات با پیکان نخستین بازی است که روی نیمکت ذوب آهن می نشینم و در واقع اولین فینال ما است.

وی اضافه نمود: به تمام تماشاگران خوب ذوب آهن سلام می کنم. 6 سال پیش برای اولین بار به ذوب آهن آمدم و پس از 6 سال دوباره به این تیم آمده و امیدوارم با برنامه هایی که دارم بتوانیم پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در هفته اخیر خوب تمرین کردیم و آماده پیروزی در ملاقات با پیکان هستیم. خوشبختانه بازیکنان در تمرینات با روحیه مثبت، باانگیزه و سرحال هستند و نشان خواهیم داد که در زمین برتر و بهتر از پیکان خواهیم بود و این تیم را شکست خواهیم داد.

بوناچیچ در پاسخ به اینکه با توجه به روحیه ریسک پذیری و ماجراجویی اش فکر می نماید در ذوب آهن پیروز باشد، بیان نمود: نمی دانم چرا می پرسید ریسک نموده ام چون ریسکی در کار نیست. صندلی من در فوتبال کاملاً معین است، در قبول سرمربی گری ذوب آهن ماجراجویی یا ریسک ننموده ام. مربی مطرحی هستم که صندلی معینی دارم. هرجا بوده ام کوشش نموده ام حرفه ای گری را رعایت کنم و حداکثر کوشش خود را انجام دهم و ریسک و ماجراجویی در کار نیست. تنها 5 سال در قطر مربی گری کردم و این سوال برایم عجیب است. البته مشکل هم داشته ام و اتفاقاتی افتاده که یک تیم در 3 دقیقه 3 گل بخورد.

وی با بیان اینکه سکه دو رو دارد، اضافه نمود: در واقع نتایج می تواند بر اساس بسیاری از اتفاقات غیرقابل پیش بینی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات متعدد در نیمکت مربیگری ذوب آهن چه برنامه ای برای رسیدن تیمش به ثبات تاکتیکی دارد، گفت: در ایران 15 سال در باشگاه های مختلف مربی گری نموده ام و تجربه بسیار گران قیمتی دارم. پیروزیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد و این بازیکنان هستند که باید در زمین وظایف خود را بپذیرند و این وظایف را به نحو احسن انجام دهند و هیئت مدیره باشگاه و سایر عوامل را نیز باید در کنار هم در نظر گرفت. اگر تنها باشم و یا به من یاری نشود پیروزیت خیلی سخت رقم می خورد.

بوناچیچ درباره سوابق خود گفت: در سال اخیر در قطر حضور داشتم و سال قبل نیز به تیم واراژدین در لیگ برتر کراوسی رفتم. در فصل 2017-2018 در العربی و در فصل 2016-2017 نیز در الاهلی مربی گری کردم و این خلاصه ای از فعالیت من در سال های اخیر بود.

وی درباره غایبین تیمش در بازی مقابل پیکان بیان نمود: وفا هخامنش را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را در اختیار نداریم. مشکل عظیم ما عدم بازگشت مهاجم تیم یعنی دارکو بیدوف است.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5598

به "بوناچیچ: موفقیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد، مربی مطرحی هستم که صندلی مشخصی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوناچیچ: موفقیت ذوب آهن تنها به من بستگی ندارد، مربی مطرحی هستم که صندلی مشخصی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید