تحقق سود ایران کیش فراتر از بودجه پیش بینی شده

به گزارش اکسپرس بلاگ، در نیمه اول سال 99 شاهد دستیابی به سود 6 ماهه فراتر از بودجه پیش بینی شده هستیم.

تحقق سود ایران کیش فراتر از بودجه پیش بینی شده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش؛ خدامراد عظیم چمی عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان این خبر گفت: من تصور می کنم یکی از دلایل این موضوع پروژه هایی است که در سال قبل برنامه ریزی شده بود. در سال گذشته هر هفته در هیئت مدیره شاهد حداقل یک یا دو پروژه از واحد کسب و کار و پذیرندگان شرکت بودیم که معرفی می شد و پس از بحث و آنالیز سود و زیان آن مورد موافقت هیئت مدیره قرار می گرفت البته هیئت مدیره هم با این طرح ها که در راستای رشد ایران کیش بود همراه بود.

وی اضافه کرد : یکی از موارد دیگری هم که باعث رشد ما در بحران کرونا شد، رشد و فعالیت درگاه پرداخت اینترنتی ایران کیش بود. این تمرکز بر روی درگاه پرداخت اینترنتی باعث جبران عدم حضور مردم در پای پوزهای فیزیکی شد. در بحث درگاه پرداخت اینترنتی شاهد رشد و ارتقاء رتبه ایران کیش هستیم هرچند که باید این فرایند با سرعت بیشتری تداوم بیابد. با توجه به این موارد شاهد هستیم که امروز حتی علی رغم بحران کرونا رشد قابل قبولی داریم.

عظیم چمی گفت : در حال حاضر تصور می کنم یکی از مزیت های کنونی ایران کیش کیفی سازی شبکه پرداخت است. این اقدام ایران کیش باعث شده است تا مشتریان ایران کیش بیش از گذشته از آن رضایت داشته باشند. مزیت دوم اما ارائه بعضی محصولات این شرکت در آینده است، از سویی دیگر عقد قراردادها با فروشگاه های زنجیره ای و البته شرکت های عظیم دیگر می تواند نوید بخش روزهای خوب برای ایران کیش باشد .

عضو هیئت مدیره ایران کیش ادامه داد: قطعا با پروژه های جدیدی که برای شرکت ترسیم شده است، من چشم اندازخیلی خوبی را می بینم و به پروژه های جدید ایران کیش بسیار امیدوارم. همه این کارها نیز با درایت جناب طبری به عنوان مدیرعامل شرکت و کوشش شبانه روزی معاونین، مدیران و سایر همکاران در شرکت اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9619

به "تحقق سود ایران کیش فراتر از بودجه پیش بینی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق سود ایران کیش فراتر از بودجه پیش بینی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید