ترامپ: حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا امروز شنبه و در واکنش به حمله سایبری اخیر به مراکز و نهادهای دولتی این کشور در پیامی توییتری اعلام نمود: رسانه های جعلی در حمله سایبری اخیر بزرگنمایی بسیاری داشتند. به من توضیحات کاملی داده شد و همه چیز تحت کنترل است.

ترامپ: حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: روسیه، روسیه، روسیه تنها چیزی است که رسانه های جریان اصلی درباره آن حرف می زنند؛ زیرا به دلایل مالی از بحث درباره اینکه می تواند کار چین باشد، واهمه دارند (که امری احتمال دارد).

وی در پیغام توییتری دیگری افزود: ممکن است آن ها ماشین های رأی گیری مُضحک ما را نشانه گرفته باشند. الان واضح است که من برنده انتخاباتم، این شرمساری بزرگتری برای آمریکا است.

لازم به ذکر است که خبرگزاری رویترز یکشنبه گذشته مدعی شد که یک گروه هکری پیچیده با پشتیبانی یک دولت خارجی نسبت به سرقت اطلاعات وزارت خزانه داری آمریکا و یک سازمان آمریکایی ناظر بر سیاست های اینترنتی و ارتباطاتی اقدام نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10535

به "ترامپ: حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید