ترامپ: مرده ها رای داده اند

به گزارش اکسپرس بلاگ، با گذشت بیش از دو هفته از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، دونالد ترامپ همچنان نتایجی که پیروزی جو بایدن را نشان می دهند، به چالش کشیده و صحت رای گیری را با بیان اینکه مرده ها رای داده اند زیر سوال می برد.

ترامپ: مرده ها رای داده اند

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری پیغام توییتری نوشت: مرده ها رای داده اند!

ترامپ همچنین در واکنش به توییتی که از توقف تایید نتایج در بخش وین در ایالت میشیگان حکایت داشت، نوشت: خب، بسیار ساده است. شما نمی توانید تعداد آرایی بیش از مردم داشته باشید!

او ادامه داد: آرای میشیگان را به ترامپ بازگردانید. دیترویت هم جای تعجب ندارد که مسائل بیشماری دارد! وای! میشیگان هم از تایید نتایج این انتخابات خودداری کرد! داشتن شجاعت چیز قشنگی است. ایالات متحده آمریکا با غرور ایستاده است!

رئیس جمهوری آمریکا در پیغام دیگری گفت: تعداد آرای پستی ای که سال جاری در پنسیلوانیا باطل اعلام شدند، به نسبت سال 2016 سی برابر کمتر است. برای همین است که آنها ناظران انتخاباتی ما را به اتاق های شمارش آراء مقدس راه نمی دادند!

در پیغام توییتری دیگری از ترامپ آمده است: لحظاتی پیش پیروزی بزرگی در ایالت نوادا حاصل شد. رقابت تماما دموکرات کمیسیونر بخش که هم زمان با رقابت ریاست جمهوری برگزار گردید، به علت حجم بالای اختلاف رای دهندگان باطل اعلام شده است. مقام های بخش کلارک به امنیت انتخاباتی خودشان اطمینان ندارند. ضربه بزرگی است!

ترامپ ادامه داد: دومین بخش جورجیا هم هزاران رای بیشتر پیدا کرد که اکثریت آنها برای ترامپ است. تنها موردی که درباره انتخابات 2020 ما ایمن بود، این بود که عملا برای قدرت های خارجی نفوذناپذیر بود. در این رابطه، دولت ترامپ سهم اصلی را دارد. متاسفانه، دموکرات های چپ رادیکال، دومینیون (ماشین های ثبت رای) و دیگر موارد شاید پیروز تر عمل نموده اند!

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پیغام های خود از اخراج کریس کربس، مقام ارشد امنیت سایبری آمریکا اطلاع داد که گفته بود انتخابات سوم نوامبر امن بوده و ادعاهایی مبنی بر تقلب گسترده نادرست هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9750

به "ترامپ: مرده ها رای داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مرده ها رای داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید