جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی دو روز 25 خودروی مسافر در سطح استان همدان جریمه و 475 خودرو غریبه از شهر خارج شدند.

جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان

سرهنگ علی فکری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از روز گذشته تا به امروز 25 خودروی مسافر در سطح استان جریمه 500 هزار تومانی شدند.

وی اعلام کرد: 475 خودرو با پلاک های غریبه در سطح استان از روز گذشته تا به امروز از همدان خارج شدند که 200 خودرو با پلاک های ناشناس ساکن خود همدان بودند و با ارائه کارت ملی و آدرس بیمه نامه به حال خود رها شدند.

فکری ادامه داد: 25 خودرویی که جریمه شدند به تذکرات پلیس توجه نکرده و دوباره به داخل شهر بازگشتند که توسط دوربین های ثبت تخلفات جریمه شده اند.

وی توضیح داد: از آنجایی که مکان مناسب برای استقرار خانواده رانندگان متخلف وجود ندارد، امکان انتقال خودرو به پارکینگ وجود ندارد اما پلاک رانندگان متخلف به وسیله سیستم شماره گذاری به محل سکونت افراد اعلام می گردد و بلافاصله افراد خاطی پس از بازگشت به محل سکونت باید خودروی خود را به پارکینگ منتقل نمایند در غیر اینصورت شکایت پلیس از خودروها و رانندگان به قوت خود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان همدان در انتها گفت: با اطمینان اعلام می کنیم که 99 درصد خودروهای مسافر از همدان خارج شده و آنهایی که با پلاک غریبه هستند، اغلب همدانی بوده و یا قبل از عید به منازل خود در همدان بازگشتند و خودروی آنها در پارکینگ بوده است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2179

به "جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید