جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان را بیان کرد.

جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان اظهار کرد: در چند روز گذشته یک مسافر تبعه هندی از مبداء امارات وارد فرودگاه شیراز شد و پس از آن راهی آبادان شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در همان بدو ورود به شیراز از این مسافر تست کرونا گرفته شده و پس از مثبت شدن تست وی، به وسیله دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مثبت بودن تست این فرد به خوزستان اعلام شد که بلافاصله این شخص در قرنطینه نهاده شد و برای اطمینان بیشتر، یک نفر نیروی حراست هم درب منزل وی مستقر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان نمود: نمونه تست NGS این فرد برای اطمینان از تشخیص نوع جهش یافته این ویروس به آزمایشگاه مرجع تهران ارسال و پس از آنالیز های لازم تعیین شد این بیمار به ویروس موتاسیون یافته کرونای هندی مبتلا است.

ابول نژادیان گفت: با توجه به مراقبت ها و قرنطینه این شخص و تمام اطرافیان وی به جز این مورد، تا به امروز هیچ نمونه مشکوک دیگری از این نوع ویروس در استان خوزستان شناسایی نشده است.

وی اضافه کرد: از هم استانی های گرامی درخواست می گردد تا همچنان شیوه نامه های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت نمایند و عادی انگاری ها موجب نگردد تا جان عزیزان مان با ابتلا به کرونا با خطر جدی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15491

به "جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید