جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری، رسانه ها درخواست خود را به مرکز ارتباطات ارسال نمایند

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری گفت: رسانه ها درخواست خود را به مرکز ارتباطات ارسال نمایند.

جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری، رسانه ها درخواست خود را به مرکز ارتباطات ارسال نمایند

عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره شرایط مجوز ورود به طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران، گفت: با دستور شهردار تهران و با همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از سال جاری به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران واگذار شد.

وی بیان داشت: برهمین اساس ضروری است که رسانه های متقاضی، کلیه مکاتبات در این خصوص اعم از نامه های درخواست سهمیه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران و فهرست خبرنگاران مورد نظر خود را به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ارسال نمایند.

وی اضافه نمود: ثبت نام در سامانه تهران من و ارسال مدرک به وسیله خبرنگاران و روزنامه نگاران محترم در این سامانه به روال هرساله انجام می پذیرد و تغییری در این بخش صورت نگرفته است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز با اشاره به محدودیت ها و سقف معین صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: کمیته تسهیم مجوز طرح ترافیک در مرکز ارتباطات با حضور نماینده شورای شهر به عنوان عضو ناظر، نماینده معاونت حمل ونقل و ترافیک و نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تشکیل خواهد شد تا نسبت به اختصاص سهمیه هر رسانه طبق شاخص های شفاف و تخصصی، اقدام گردد.

وی با تأکید بر اینکه صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری براساس اولویت حرفه ای رسانه ها و شاخص های استاندارد آنالیز می گردد، گفت: از جمله این شاخص ها می توان به قدمت و فراگیری رسانه، پرمخاطب بودن، تعدد سرویس های خبری، موضوعی و تخصصی و تعداد خبرنگاران رسمی و ثبت شده رسانه متقاضی در سامانه معاونت مطبوعاتی اشاره نمود.

محمدخانی در خاتمه اضافه نمود: فرآیند صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری در سامانه تهران من پس از اعلام نهایی مرکز ارتباطات در مورد سهمیه هر رسانه و اسامی خبرنگاران مجاز، به وسیله معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک و به روال هرساله در سامانه تهران من صورت خواهد پذیرفت.

طبق اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری تا 10 اردیبهشت 1401 تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 22892

به "جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری، رسانه ها درخواست خود را به مرکز ارتباطات ارسال نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری، رسانه ها درخواست خود را به مرکز ارتباطات ارسال نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید