حاشیه های امروز بازار سهام 26 اسفند 99 ، حال خوش بورس در روزهای پایانی سال

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در جریان معاملات امروز با رشد حدود 36 هزار واحدی همراه شد و شاخص بورس به یک میلیون و 290 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن امروز صعود سه هزار واحدی را تجربه کرد.

حاشیه های امروز بازار سهام 26 اسفند 99 ، حال خوش بورس در روزهای پایانی سال

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

در معاملات امروز بازار نمادهای شاخص ساز فارس، فولاد و فملی بیش ترین تاثیر را در فرایند رشد شاخص داشتند. این درحالی بود که بسیاری از نمادهای کوچک که در روزهای گذشته قفل در صف فروش بودند، در جریان معاملات امروز کمی از حجم عرضه آن ها کاهش یافت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام حجم معاملات افزایش یافت و امیدواری را به فرایند بازار در آغاز سال 1400 بیش تر کرد. با افزایش حجم معاملات و فرایند صعودی شاخص اعتماد تا حد زیادی به بازار برمیگردد و سهامداران وارد بازار می شوند،همانطور که امروز با توجه به فرایند صعودی شاخص و افزایش نماداهی مثبت و حجم تقاضا، نشان از ورود نقدینگی به بازار است و این موضوع آینده بازار را سبر ترسیم می کند.

همچنین در حاشیه بازار امروز تصمیم گیری درباره دامنه نوسان نامتقارن از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شد که کمی بازار را به تحرک بیش تری سوق داد.

امروز برخلاف روزهای گذشته تعداد نمادهای سبز رنگ افزایش یافت اما همچنان نمادهای قفل در صف فروش وجود دارند که به عقیده کارشناسان این حجم از صف فروش برای برخی از نمادها هیجانی است و احتمال دارد با افزایش تزریق پول در بازار این صف های فروش کاهش پیدا کند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12670

به "حاشیه های امروز بازار سهام 26 اسفند 99 ، حال خوش بورس در روزهای پایانی سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های امروز بازار سهام 26 اسفند 99 ، حال خوش بورس در روزهای پایانی سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید