خبرنگاران رزمایش مبارزه با قاچاق کالا در همدان اجرا شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، همدانی- خبرنگاران- طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کشف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق توسط پلیس آگاهی همدان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

خبرنگاران رزمایش مبارزه با قاچاق کالا در همدان اجرا شد

فرمانده انتظامی استان همدان روز چهارشنبه در این باره گفت: این طرح به مدت 48 ساعت اجرا شد که نتیجه آن کشف 530 میلیون تومان کالای قاچاق شامل لوازم پزشکی و بهداشتی، موتورهای سم پاش، فرآورده های نفتی و مواد محترقه بود.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اضافه کرد: با اجرای این طرح 26 دستگیر و چهار دستگاه خودرو توقیف ش که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 13 فقره سرقت در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بزرگعلی نوری اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، چهار نفر شناسایی و دستگیر شدند که متهمان در بازپرسی های فنی و تخصصی به 13 فقره سرقت اماکن خصوص و کابل های مخابراتی از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست تا به هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف 10 فقره سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، 10سارق دستگیر و 10 فقره انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو، معابر، اماکن خصوصی و سیم و کابل برق کشف شد.

وی با اشاره به سایر عملکرد رده های انتظامی در این مدت ادامه داد : علاوه بر کشف مقداری انواع موادمخدر و توقیف چهار دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف، 2 نفر جلبی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از بروز سرقت علاوه بر استفاده از ابزار ایمن و به روز، توصیه های پیشگیرانه پلیس را عملی کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1901

به "خبرنگاران رزمایش مبارزه با قاچاق کالا در همدان اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رزمایش مبارزه با قاچاق کالا در همدان اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید