خبرنگاران شادی طرفداران فوتبال در آستارا از صعود پرسپولیس به فینال آسیا

به گزارش اکسپرس بلاگ، آستارا - خبرنگاران - علاقه مندان و طرفداران فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا به دنبال پیروزی تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال این مسابقات، در خیابان ها به شادی و سرور پرداختند.

خبرنگاران شادی طرفداران فوتبال در آستارا از صعود پرسپولیس به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران شامگاه امروز شنبه کاروان خودرویی و موتوری هواداران فوتبال در خیابان های آستارا در حال حرکت است و صدای بوق وسایل نقلیه و فریاد شادی جوانان ورزش دوست، از خیابان های مختلف شنیده می گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه با قضاوت محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری به مصاف النصر عربستان رفت که این بازی در 90 دقیقه با تساوی همراه بود تا وقت های اضافه و یا ضربات پنالتی تعیین نماینده نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باشد.

فوتبال در آستارا هواداران زیادی دارد و علاقه مندان به این رشته پر شور در این شهرستان، بازی های تیم های مهم و مطرح نظیر پرسپولیس و استقلال را همیشه پیگیری می نمایند و از فوتبالیست ها و تیم های خوب خود نیز حمایت می نمایند.

تیم فوتبال شهرداری شهر آستارا هفته گذشته در دور برگشت مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته دو کشور با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و بازی های لیگ دسته یک 15 آبان ماه 99 شروع خواهد شد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8324

به "خبرنگاران شادی طرفداران فوتبال در آستارا از صعود پرسپولیس به فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شادی طرفداران فوتبال در آستارا از صعود پرسپولیس به فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید