خبرنگاران عملیات اجرایی احداث سایت پسماند صنعتی قم شروع شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، قم ـ خبرنگاران ـ آیین کلنگ زنی احداث سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم روز پنجشنبه همزمان با روز جهانی زمین پاک با حضور بهرام سرمست استاندار قم برگزار گردید.

خبرنگاران عملیات اجرایی احداث سایت پسماند صنعتی قم شروع شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این آیین که با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار گردید، بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر این سایت جهت مدیریت اصولی پسماندهای صنعتی استان تأکید کرد.

سید رضا موسوی مشکینی با بیان اینکه بیش از یک دهه موضوع احداث سایت پسماند صنعتی استان به دلایل گوناگون حل نشده باقی مانده بود، گفت: پس از مکان یابی، اخذ استعلام های لازم و طی مراحل قانونی و انتخاب سرمایه گذار، عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است.

وی مکان احداث این سایت پسماند را دارای کمترین اثرات مخرب زیست محیطی دانست و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری دیگر ارگان ها و دستگاههای اجرایی مرتبط بر عملکرد درست و رعایت دقیق قوانین و ضوابط در این سایت نظارت مستمری خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در سرانجام توضیح داد: امیدواریم با راه اندازی این سایت، تخلفات گسترده زیست محیطی در زمینه تخلیه پسماندهای ویژه و صنعتی در اراضی و مراتع و حاشیه جاده ها و رودخانه های استان از میان رفته و بدون تردید با هرگونه تخلفات در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم در فاز نخست در زمینی به وسعت 5 هکتار و با سرمایه گذاری بالغ بر 25 میلیارد تومان و اشتغالزایی 100 نفر مستقیم و غیرمستقیم در کنار سایت پسماند شهری البرز احداث خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13569

به "خبرنگاران عملیات اجرایی احداث سایت پسماند صنعتی قم شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی احداث سایت پسماند صنعتی قم شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید