خبرنگاران غلامی: بزرگداشت یاد پیامبران، تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی با تبریک سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) تاکید کرد که بزرگداشت مقام شامخ پیامبران الهی، احترام و تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است.

خبرنگاران غلامی: بزرگداشت یاد پیامبران، تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است

به گزارش جمعه شب خبرنگاران، در متن پیام تبریک منصور غلامی آمده است: سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) که از زبدگان سلسله پیام آوران الهی است را به همه یکتاپرستان بویژه برادران و خواهران مسیحی، همکاران دانشگاهی و دانشجویان عزیز مسیحی در خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور عرض تبریک و تهنیت دارم.

وی افزود: پیامبران الهی یکتا پرستی، دوستی و مودّت، اهتمام به دانستن و کسب دانایی را ستوده اند و بر پرهیز از ستیز و خشونت ابرام داشته اند. بی گمان آنها در مقام نخستین معلمان بشر انسان ها را به آموختن و آزادگی دعوت کرده اند. پاسداشت حرمت و بزرگداشت مقام شامخ آنها؛ احترام و تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است.

غلامی گفت: روزهای متعلق به این عزیزان فرصتی است تا ما پیروان و باورمندان به ادیان الهی در تحکیم و ترویج آموزه های مترقی دینی تلاش بیشتری داشته باشیم. توفیق حرکت در راستا رشد و تعالی مبتنی بر آموزه ها و تعالیم ادیان الهی را از درگاه حق برای یکایک علاقه مندان به رسولان الهی مسالت دارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10752

به "خبرنگاران غلامی: بزرگداشت یاد پیامبران، تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غلامی: بزرگداشت یاد پیامبران، تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید