خبرنگاران فرصت جذب بازیکن برای تیم های لیگ برتر 2 تا 28 اسفند است

به گزارش اکسپرس بلاگ، آستار ا - خبرنگاران - مدیر کمیته جابجایی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تیم های لیگ برتر از دوم تا خاتمه روز 28 اسفندماه فرصت دارد طبق آئین نامه، 6 بازیکن جدید را به لیست بازیکنان خود اضافه نمایند.

خبرنگاران فرصت جذب بازیکن برای تیم های لیگ برتر 2 تا 28 اسفند است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران فریبرز محمودزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی وحدت آستارا در جمع خبرنگاران بیان نمود: دور رفت بازی های لیگ برتر فوتبال کشور، اول اسفندماه با بازی معوق پرسپولیس و گل گهرسیرجان سرانجام خواهد یافت و از دوم اسفند زمان نقل و انتقال بازیکنان شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقال بعضی باشگاه های فوتبال نظیر پرسپولیس و استقلال بسته شده است اما تیم های فوتبال کشور در بخش بین المللی می توانند به جذب بازیکنان خارجی جدید اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: زمان نقل و انتقال بازیکنان در باشگاه های فوتبال لیگ دسته اول کشور نیز 19 اسفند تا 16 فروردین 1400 است و باشگاه ها باید زمان را رعایت نمایند و در غیر اینصورت از انتقال بازیکن جلوگیری خواهد شد.

محمودزاده گفت: باشگاه های فوتبال در صورت پرداخت مطالبات بازیکنان، می توانند مجوز کمیته معین شرایط سازمان لیگ را دریافت نمایند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همیشه از باشگاه ها برای ارتقای کیفی و فنی حمایت نموده اند.

مدیر کمیته نقل و انتقال سازمان لیگ گفت: متاسفانه بعضی بازیکنان، قراردادهای خود را با باشگاه ها به راحتی فسخ می نمایند و از تبعات فسخ یک طرفه مطلع نیستند و این امر باعث محرومیت چهار تا 6 ماهه بازیکنان می گردد.

وی اضافه کرد: در فسخ یک طرفه، تمام مسئولیت برعهده بازیکن است و بازیکنان تصور ننمایند که فسخ یک طرفه به سادگی انجام می گردد و اگر نتوانند مستندات لازم را ارائه نمایند یا شرایط لازم را در قرارداد خود قید ننموده باشند، دچار آسیب خواهند شد.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور 16 تیم و در مسابقات لیگ دسته اول 18 تیم از جمله تیم فوتبال شهرداری آستارا حضور دارند و این تیم بعضی تمرین های خود را در استادیوم وحدت آستارا انجام می دهد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12033

به "خبرنگاران فرصت جذب بازیکن برای تیم های لیگ برتر 2 تا 28 اسفند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت جذب بازیکن برای تیم های لیگ برتر 2 تا 28 اسفند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید