خبرنگاران فرماندار ماکو: اعتماد مردم به رسانه های رسمی نباید خدشه دار شود

به گزارش اکسپرس بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- فرماندار ماکو گفت: رسانه های رسمی کشور باید در کنار برجسته سازی دستاوردهای نظام، به مسوولیت اجتماعی خود نیز عمل کنند تا اعتماد عمومی نسبت به آنها خدشه دار نگردد و فرایند اطلاع رسانی به صورت طبیعی دنبال گردد.

خبرنگاران فرماندار ماکو: اعتماد مردم به رسانه های رسمی نباید خدشه دار شود

حسین عباسی که از جمله مسوولان مردمی و رسانه ای آذربایجان غربی به شمار می رود، روز یکشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اضافه کرد: همه باید در سطح جامعه برای دسترسی به اخبار موثق به رسانه های رسمی و به ویژه خبرنگاران مراجعه کنند و این اعتماد در سایه رعایت صحت، دقت و سرعت از سوی این رسانه حاصل می شود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی یا خبرنگاران به عنوان رسانه رسمی نظام نیز باید به دنبال آموزش نیروهای موجود و جذب نیروهای نخبه و دانشگاهی باشد؛ خبرنگارانی که ضمن توجه به مسوولیت اجتماعی و حقوق قانونی خود بتوانند مسوولان را به پاسخگویی صحیح و واقع بینانه سوق دهند.

وی با بیان اینکه جامعه ایرانی امروزه به اطلاع رسانی دقیق و شفاف نیاز دارد، ادامه داد: اصحاب رسانه موظف هستند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را در اولویت خود قرار دهند و به طور واقع بینانه نسبت به انتشار خبر اقدام کنند.

وی رسالت خبرنگاران را ارزشمند خواند و اضافه کرد: ادارات شهرستانی موظف هستند تا با خبرنگاران خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند و این امر بدون شک در معرفی ظرفیت های شهرستان مؤثر خواهد بود.

وی بیان نمود: انتظار ما این است که شهرستان مرزی ماکو که در جهت جاده ابریشم واقع شده است، به عنوان ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران در رسانه ها به بهترین نحو ممکن برجسته شده و ظرفیت های آن از طریق خبرنگاران و با زبان های مختلف به جهانیان معرفی شود.

فرماندار ماکو در این دیدار برای ایجاد و راه اندازی دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: نقش خبرنگاران در توسعه ماکو و تولید محتوا برای پشتیبانی از فضای مجازی بدون شک بی بدیل خواهد بود.

ماکو یکی از شهرستان های شاقتصادی آذربایجان غربی به شمار می رود که بزرگترین مرز زمینی کشور در بخش بازرگان این شهر قرار گرفته است؛ ماکو علاوه بر برخورداری از این مرز زمینی دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری و فرهنگی است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1302

به "خبرنگاران فرماندار ماکو: اعتماد مردم به رسانه های رسمی نباید خدشه دار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ماکو: اعتماد مردم به رسانه های رسمی نباید خدشه دار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید