خبرنگاران فعال سیاسی آمریکا: ترامپ با کرونا چون فوتبالیستی بدون زمین بازی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، نیویورک -خبرنگاران- نامزد پیشین دموکرات ها در مجلس ایالتی کلرادوی آمریکا، شرایط دونالد ترامپ پس از ابتلا به کرونا در بحبوحه فعالیت تبلیغات انتخاباتی را به فوتبالیستی بدون زمین بازی تشبیه کرد و گفت این بیماری، کارزار انتخاباتی او را مختل خواهد نمود.

خبرنگاران فعال سیاسی آمریکا: ترامپ با کرونا چون فوتبالیستی بدون زمین بازی است

آرن منکانی سیاستمدار سابق و روزنامه نگار آمریکایی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران درباره تاثیر ابتلای دونالد ترامپ به کووید-19 اضافه نمود: ترامپ نمی تواند گردهمایی داشته باشد. توئیت هم نمی تواند بکند. او نمی تواند به دستاوردی در مناظره هم دل ببندد. وضع او شبیه تیم فوتبال آماده است که زمینی برای بازی کردن ندارد.

خبرنگاران از این فعال سیاسی پرسید که آیا ترامپ ممکن است بیماری خود و ناتوانی برای مشارکت در کارزار انتخاباتی را بهانه ای برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات کند؟

منکانی پاسخ داد: او دست به هر کاری خواهد زد که در انتخابات برنده گردد. نمی دانم از این موضوع چگونه خواهد توانست بهره برداری کند. من با توجه به پیگیری اخباری که دارم، به نظرم ساده نخواهد بود که مساله را علیه نتیجه انتخابات مصادره کند.

وی توضیح داد: نکته اساسی در اینجاست که او برای هفت ماه یک بیماری همه گیر دنیای را سیاسی کرد که نه تنها 200 هزار کشته در آمریکا، بلکه جان افراد بسیاری را در دنیا گرفته است. او می دانست که با چه خطری روبروست و چند روز پیش هم در مصاحبه اش با ات وود به آن اذعان نموده بود.

این فعال سیاسی اضافه نمود: به خاطر سیاست های او، مردم با مسائل مالی جدی دست و پنجه نرم می نمایند و نگران خود، بچه ها و خانواده هایشان هستند. نمی دانم به این مساله ای که برای او پیش آمده باید گفت انتقام الهی است یا نه. اما این نتیجه کارها و سیاست هایی است که او در پیش گرفته بود.

منکانی در پاسخ به اینکه بیماری کرونای ترامپ چه تاثیری بر رقابت او با بایدن خواهد داشت، گفت: شاید این مساله به سودش تمام گردد. چراکه برای مدتی دهان وی و توئیتر وی خاموش خواهد بود و آرای وی در نتیجه آن ریزش نخواهد نمود.

وی به بیماری کرونای دیگر سیاستمداران در کنگره آمریکا اشاره نمود و ادامه داد: سناتور ایالت یوتا که جمهوریخواه است کووید-19 گرفته است. اگر وضع به این ترتیب ادامه پیدا کند و چند سناتور دیگر هم بگیرند، فرایند رای گیری و انتخاب قاضی ارشد مورد نظر ترامپ برای دیوان عالی مختل خواهد شد و به عقب خواهد افتاد.

سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان سنا روز شنبه بیان کرد فعالیت های صحن علنی این مجلس به مدت 2 هفته تعطیل خواهد شد اما کمیته قضایی کار آنالیز صلاحیت امی برت قاضی معرفی شده ترامپ برای دیوان عالی آمریکا را طبق برنامه پیگیری خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8290

به "خبرنگاران فعال سیاسی آمریکا: ترامپ با کرونا چون فوتبالیستی بدون زمین بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعال سیاسی آمریکا: ترامپ با کرونا چون فوتبالیستی بدون زمین بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید