خبرنگاران محدودیت های ترافیکی ویژه شب یلدا در سیستان و بلوچستان اجرامی گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه شب یلدا همزمان با این شب و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اجرا خواهد شد.

خبرنگاران محدودیت های ترافیکی ویژه شب یلدا در سیستان و بلوچستان اجرامی گردد

سرهنگ علی نام درست روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در راستای محدودیت های ترافیکی شب یلدا در شب گذشته و به ویژه امشب به عنوان شب یلدا، از ساعت 20 تا 4 صبح تردد انواع خودروها در سیستان و بلوچستان ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی اضافه نمود: از مردم تقاضا می گردد امشب نیز همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

رییس پلیس هدایت و رانندگی سیستان و بلوچستان بیان نمود: در زمان اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونا، 72 گروه در 63 نقطه سطح معابر شهری استان بویژه از ساعت 21 تا چهار بامداد مستقر بودند.

وی اضافه نمود: همچنین در راستای اعمال محدودیت ها 10گروه به صورت سیار در سطح معابر سیستان و بلوچستان گشت زنی می کردند.

به گزارش خبرنگاران به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در آستانه شب یلدا ترددهای شبانه در استان همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت هشت شب به بعد 29 و 30 آذر ممنوع خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10550

به "خبرنگاران محدودیت های ترافیکی ویژه شب یلدا در سیستان و بلوچستان اجرامی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های ترافیکی ویژه شب یلدا در سیستان و بلوچستان اجرامی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید