خبرنگاران مدیران برق خراسان رضوی جوابگوی شهروندان در سامانه سامد شدند

به گزارش اکسپرس بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیران شرکت برق منطقه ای خراسان، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد و خراسان رضوی روز چهارشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی جوابگوی مسائل مردم شدند.

خبرنگاران مدیران برق خراسان رضوی جوابگوی شهروندان در سامانه سامد شدند

شهروندان از ساعت 9 تا 11 صبح امروز با شماره گیری تلفن 111 به صورت مستقیم، درخواستها و مسائل خود را با رضا ریاحی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی سعیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد مطرح کردند.

اهم موارد مطرح شده از سوی شهروندان در این گفت و گوی تلفنی درخواست رسیدگی به شرایط روشنایی معابر، رسیدگی به مسائل قبوض برق، پیگیری مسائل کارکنان شرکت برق، رسیدگی به مسائل امور مشترکین از جمله واگذاری انشعاب، هزینه برق مصرفی و تقسیط آن، قطع انشعاب، تقسیط حق انشعاب و جابه جایی تیر برق بود.

به منظور رسیدگی به درخواست های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم جوابگوی مسائل شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان سامد در دولت تدبیر و امید طراحی و راه اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره گیری از این سامانه در کشور است و هم اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می گذرد.

با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری تا به امروز 88 نفر از مدیران این استان با حضور در محل استقرار سامانه سامد بطور مستقیم به تماس های مردم از سراسر استان پاسخ داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7801

به "خبرنگاران مدیران برق خراسان رضوی جوابگوی شهروندان در سامانه سامد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیران برق خراسان رضوی جوابگوی شهروندان در سامانه سامد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید