خبرنگاران 1، 5 میلیون نفر از مالکان خانه های خالی پیامک دریافت کردند

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک به یک و نیم میلیون نفر از مالکان خانه های خالی اطلاع داد و گفت: امیدواریم مردم هر چه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه املاک اقدام نمایند تا بتوانیم مرحله راستی آزمایی را به شکل کامل اجرایی و عملیاتی کنیم و پس از آن سازمان امور مالیاتی بر اساس مفاد قانون بتواند از مشمولان نهایی مالیات اخذ کند.

خبرنگاران 1، 5 میلیون نفر از مالکان خانه های خالی پیامک دریافت کردند

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از خانه ملت، محمد اسلامی در حاشیه جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس درباره آخرین اقدامات برای راه اندازی سامانه املاک و اسکان و اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه گفت: خوشبختانه در یک ماه اخیر اقدامات مثبتی در حوزه تکمیل اطلاعات سامانه مذکور انجام شده و قطعا این سامانه یاری شایانی به سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای قوانین مالیاتی از جمله قانون مالیات بر خانه های خالی خواهد نمود.

اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی زمینه ساز مقابله با سوداگری مسکن

اسلامی ادامه داد: هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی از اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی، مقابله با سوداگری در عرصه مسکن و تبدیل مسکن از یک کالای سرمایه ای به کالای مصرفی است تا بازار به سمت ثبات و آرامش حرکت کند.

وزیر راه و شهرسازی اعلام نمود: سامانه املاک و اسکان با کوشش گسترده وزارت راه و شهرسازی بهمن ماه سال گذشته رونمایی شد و تمام دستگاه ها اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کردند و پس از آن با راستی آزمایی انجام شده، به مالکان دارای خانه های خالی پیامک ارسال شد.

اسلامی گفت: در شرایط کنونی برای حدود یک و نیم میلیون نفر از مالکان مساکن خالی پیامک ارسال شده و تعدادی زیادی از مردم با مراجعه به سامانه املاک و اسکان نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نموده اند.

اسلامی توضیح داد: امیدواریم مردم هر چه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه املاک اقدام نمایند تا بتوانیم مرحله راستی آزمایی را به صورت کامل اجرایی و عملیاتی کنیم و پس از آن سازمان امور مالیاتی بر اساس مفاد قانون بتواند از مشمولان نهایی مالیات اخذ کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6789

به "خبرنگاران 1، 5 میلیون نفر از مالکان خانه های خالی پیامک دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1، 5 میلیون نفر از مالکان خانه های خالی پیامک دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید