خبرنگاران 646 راننده متخلف در همدان جریمه یک میلیونی شدند

به گزارش اکسپرس بلاگ، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: 646 راننده بی اعتنا به محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده از یکم آذر تا به امروز یا جریمه یک میلیون تومانی، اعمال قانون شدند.

خبرنگاران 646 راننده متخلف در همدان جریمه یک میلیونی شدند

سرهنگ احمد رحیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با شروع طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت های ترافیکی تیم های پلیس در 35 نقطه ثابت مستقر شده و روزانه 202 نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

وی با بیان اینکه دراین مدت چهار هزار و 456 مورد تذکر به رانندگان خاطی داده شده است، افزود: در این راستا طی هفت روز گذشته 228 راننده خاطی به علت تردد از ساعت 21 تا چهار صبح اعمال قانون شده و 926 خودرو جریمه 500 هزار تومانی و 646 خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تا به امروز، مانع ورود هفت هزار و 912 خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.

سرهنگ رحیمی گفت: با شروع طرح جامع مدیریت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهی خوبی در راستای اجرای با این طرح داشتند که با پنج هزار و 280 مورد بازرسی های اجرا شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و سایر نهادها، به 193 واحد متخلف نیز تذکر داده شده است.

وی ادامه داد: در عین حال 139 صورتجلسه درباره اخطار پلمب برای واحدهای متخلف تنظیم و 59 واحد نیز به علت رعایت نکردن مصوبات پلمب شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10013

به "خبرنگاران 646 راننده متخلف در همدان جریمه یک میلیونی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 646 راننده متخلف در همدان جریمه یک میلیونی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید