خلعتبری: بازیکنان سپاهان به توانایی خود ایمان دارند، برابر تاکتیک پیکان هوشمندانه عمل کردیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، گروه استان ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان به توانایی تیم خود ایمان دارند و پس از گل دوم هم چند فرصت گلزنی بسیار خوب داشتیم.

خلعتبری: بازیکنان سپاهان به توانایی خود ایمان دارند، برابر تاکتیک پیکان هوشمندانه عمل کردیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران گفت: از قبل پیش بینی انجام یک ملاقات سخت را داشتیم و پیکان را به خوبی بررسی نموده بودیم. بازیکنان سپاهان به توانایی تیم خود ایمان دارند و پس از گل دوم نیز چند فرصت گلزنی بسیار خوب داشتیم.

وی اضافه نمود: در روزی که سپاهان شایستگی کسب هر 3 امتیاز ملاقات را داشت خوشبختانه به آن دست یافتیم و این برد را به طرفداران مان تقدیم می کنیم. امیدوارم با پیروزی مقابل نفت آبادان در ملاقات هفته آینده به صدر جدول صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اوت های بلند تیم پیکان اعلام کرد: هر تیمی روی تاکتیک خاصی برنامه ریزی می نماید که برای ما قابل احترام است. تیم پیکان در ملاقاتهای گذشته با اوت دستی به گل رسیده بود، اما سپاهان در مقابل این تاکتیک هوشمندانه بازی کرد و پیغام نیازمند نیز عملکرد خوبی داشت.

خلعتبری ادامه داد: امیدوارم این فرایند را در ملاقاتهای آینده ادامه دهیم. طرفداران سپاهان شایستگی این را دارند که یک قهرمانی به آن ها هدیه دهیم. اینکه بازیکنان سپاهان خود را در فرصت گلزنی قرار می دهند کار بسیار سختی است و طبیعی است در هر ملاقات فرصت هایی از دست بدهیم. امیدواریم در ملاقاتهای آینده بازی های بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11159

به "خلعتبری: بازیکنان سپاهان به توانایی خود ایمان دارند، برابر تاکتیک پیکان هوشمندانه عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: بازیکنان سپاهان به توانایی خود ایمان دارند، برابر تاکتیک پیکان هوشمندانه عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید