درخواست مقام دولت بایدن از ترامپ برای ترغیب آمریکایی ها به زدن واکسن خبرنگاران

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی آمریکا و مشاور رئیس جمهور این کشور از رئیس جمهور سابق درخواست کرد تا طرفداران جمهوری خواه را برای زدن واکسن مقابله با کرونا ترغیب کند.

درخواست مقام دولت بایدن از ترامپ برای ترغیب آمریکایی ها به زدن واکسن خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی آمریکا روز یکشنبه ابراز امیدواری کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از طرفدارانش بخواهد تا واکسن کرونا بزنند و تاکید کرد که محدودیت های مربوط به همه گیری نباید پیش از موعد برداشته شود.

بر اساس نظرسنجی که هفته پیش توسط پی بی اس/ان پی آر/ماریست منتشر شده نیمی از کسانی که خود را طرفدار جمهوری خواهان معرفی کرده اند گفته اند که قصد ندارند تا واکسن کرونا بزنند.

فائوچی که با ان بی سی مصاحبه می کرد، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا ترامپ باید با به طور مستقیم با طرفدارانش در این باره صحبت کند، گفت: امیدوارم وی این کار را انجام دهد، چون عددی که شما اعلام کردید بسیار پریشان کننده است.

وی ادامه داد: این تعداد زیاد از گروه خاصی از مردم که تنها به دلایل سیاسی نمی خواهند واکسن بزنند هیچ معنایی ندارد.

این در حالی است که باراک اوباما، جورج بوش، بیل کلینتون و جیمی کارتر رؤسای جمهور سابق آمریکا قصد دارند با حضور در عموم مردم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کنند، اما ترامپ تا کنون هیچگونه اظهارنظری در این باره نکرده است.

شرایط شیوع ویروس کرونا در آمریکا وخیم تر شده و مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می دهد، شمار مبتلایان به کرونا و شمار قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.

شرایط شیوع کرونا در ایالات کرونا در آمریکا نگرانی هایی را در میان مقام های بهداشت این کشور برانگیخته است و اخیراً آنتونی فائوچی شرح داد که همه گیری ویروس کرونا شرایط وحشتناکی را در این کشور ایجاد کرده است.

از طرف دیگر، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی روز های اخیر به مناسبت نخستین سالگرد فرارسیدن تعطیلی کسب و کار ها در کشورش به مناسبت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که تلفات کرونا در آمریکا از مجموع تلفاتمان در 3 جنگ بیشتر است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های در آمریکا نیز اخیراً گزارش کرد که شیوع ویروس کرونا، سال 2020 را به مرگبارترین سال ثبت شده در کل تاریخ این کشور تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12923

به "درخواست مقام دولت بایدن از ترامپ برای ترغیب آمریکایی ها به زدن واکسن خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مقام دولت بایدن از ترامپ برای ترغیب آمریکایی ها به زدن واکسن خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید