دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین

به گزارش اکسپرس بلاگ، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین، از دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار سطح یک در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین

به گزارش ، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر افزایش تحرکات یکی از اشرار و اراذل و اوباش معروف منطقه و اقدام به نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد و گرم و تخریب خودرو شهروندان در یکی از محلات شهر ورامین ماموران انتظامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود، اضافه نمود: با هماهنگی مقام قضائی، انجام کار اطلاعاتی دقیق و اعزام اکیپ های مختلف، فرد مذکور در مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و پس از تعقیب و گریز و درگیری متهم با ماموران دستگیر شد.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان و دارای 13 مورد سوابق کیفری گوناگون در زمینه شرارت با اختلال در نظم عمومی، نزاع دسته جمعی، اتهام قتل عمد، تخریب شیشه و ایراد ضرب و جرح، تهدید به مرگ، نگهداری سلاح جنگی و تیر اندازی، نگهداری مهمات غیر مجاز، ضرب و جرح با سلاح گرم و سرد بوده پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در انتها با بیان این که پلیس با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد نمود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به وسیله تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3660

به "دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مقتدرانه اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید