سهرابیان: استقلال پشت پادووانی را خالی کرد، انتظارات از گل گهر زیاد است

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: انتظارات از تیم ما بالا رفته و یکی از دلایلش هم حضور قلعه نویی و جذب بازیکنان خوب است.

سهرابیان: استقلال پشت پادووانی را خالی کرد، انتظارات از گل گهر زیاد است

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرمین سهرابیان پس از جدال محبت آمیز تیم های گل گهر و پیکان که با تساوی یک-یک خاتمه یافت، گفت: شرایط تیم با حضور امیر قلعه نویی خوب است و تمرینات منظمی انجام می دهیم. قبلاً در چند بازی محبت آمیز نتیجه خوبی گرفتیم. امروز هم با پیکان بازی داشتیم که شرایط بد نبود. البته با توجه به اینکه چند نفر نبودند، بد بازی نکردیم. به هر حال تمرینات پشت سر هم را انجام می دهیم تا تیم خوبی به مسابقات بفرستیم.

وی ادامه داد: انتظارات از تیم ما بالا رفته و یکی از دلایلش هم حضور قلعه نویی و جذب بازیکنان خوب است. وقتی او راهنمایی یک تیم را قبول می نماید، انتظارات بالا می رود. بازیکنان خوبی هم گرفتیم که فصل قبل در تیم هایشان تاثیرگذار بودند. با توجه به این شرایط انتظارات بالا می رود و امیدوارم این انتظارات را برآورده کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

سهرابیان درباره پست بازی اش در گل گهر گفت: هرجا که قلعه نویی بگوید، بازی می نماید، ولی فکر می کنم دفاع آخر باشم. من با تمام وجود بازی می کنم و کوشش می کنم تا نظرش را جلب کنم.

وی درباره همکاری با قلعه نویی مطرح کرد: او پارسال هم مرا برای سپاهان می خواست، ولی شرایط جوری بود که نمی شد از تهران خارج شوم. سال جاری هم گل گهر در تهران است و تمرینات را اینجا برگزار می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع سابق تیم های سایپا و استقلال درباره آخرین شرایط لئوناردو پادووانی گفت: من و او خیلی با هم دوست و هم اتاقی بودیم. من همواره با او در ارتباط بوده ام و هر یاریی که از دستم برآید، انجام می دهم. متاسفانه پاددوانی یاری من را قبول نمی نماید و می گوید که حقش را از باشگاه خواهد. انشالله که باشگاه هم حقش را بدهد. برای پاددوانی در فوتبال حرفه ای این اتفاق تلخ افتاد. به نظرم استقلال به جای آنکه پشت او باشد، اما پشتش را خالی کرد و حداقل می توانست حقوقش را پرداخت کند.

سهرابیان درباره مطالبات خودش از استقلال مطرح کرد: من طلب دارم و نصفش را هم بخشیدم، ولی هنوز هیچ خبری نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8894

به "سهرابیان: استقلال پشت پادووانی را خالی کرد، انتظارات از گل گهر زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: استقلال پشت پادووانی را خالی کرد، انتظارات از گل گهر زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید