سه توصیه مقام ارشد وزارت بهداشت به خانواده ها درباره کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، فارس/ مدیرکل سلامت جمعیت،خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: شستن مرتب دستها،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک 3 توصیه مهم ما به خانواده ها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا است.

سه توصیه مقام ارشد وزارت بهداشت به خانواده ها درباره کرونا

حامد برکاتی، مدیرکل سلامت جمعیت،خانواده و مدارس وزارت بهداشت در بازدید از حوزه امتحانی نهایی پایه دوازدهم در دبیرستان ماندگار البرز، گفت:گزارش های که از نقاط مختلف کشور و تهران داریم این است که مدارس در دوران برگزاری امتحانات پروتکل بهداشتی را رعایت کرده اند.

وی با اشاره به سابقه مطلوب وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در حوزه سلامت،بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که اقدامات سیستمی در خصوص پیشگیری از کرونا انجام داده است.

مدیرکل سلامت جمعیت ،خانواده و مدارس وزارت بهداشت افزود:وزارت بهداشت با توجه به شیوع آنفلوآنزا در سال گذشته و آمادگی که داشتیم، در روبرو با کرونا این هوشیاری ایجاد شد و از نیمه بهمن سال گذشته دستورالعمل مشترکی با وزارت آموزش و پرورش در خصوص کرونا نوشته شد و 21بهمن نیز ویدئو کنفرانس مشترکی در این خصوص با وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

برکاتی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی در مدارس و دانش آموزان، متذکر شد: از خانواده ها سه کار مهم و رعایت آن را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا انتظار داریم.

وی ابراز داشت: اولین موضوع شستن مرتب دستهاست،دوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سومین انتظار، استفاده از ماسک است.

مدیرکل سلامت جمعیت،خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به اینکه همه کشورهای دنیا به سمت عادی سازی فعالیت های اجتماعی حرکت می کنند،گفت:یکی از نگرانی ها در خصوص پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا بین اولیای دانش آموزان و معلمان است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4525

به "سه توصیه مقام ارشد وزارت بهداشت به خانواده ها درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه توصیه مقام ارشد وزارت بهداشت به خانواده ها درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید