ظرفیت مورداحتیاج خوابگاه های مجردی و متاهلی دانشجویی اعلام شد، احتیاج به 75 هزار خوابگاه متاهلی

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با فرایند رو به افزایش تعداد دانشجویان دوره های پساتکمیلی، نیازمند خوابگاه های متاهلی بیشتری هستیم.

ظرفیت مورداحتیاج خوابگاه های مجردی و متاهلی دانشجویی اعلام شد، احتیاج به 75 هزار خوابگاه متاهلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از احتیاج به ایجاد 70 تا 75 هزار ظرفیت خوابگاهی متاهلی اطلاع داد.

وی گفت: در حوزه خوابگاه های مجردی به حدود 70 تا 75 هزار ظرفیت احتیاج داریم و در حوزه خوابگاه های متاهلی هم به همین تعداد ظرفیت احتیاجمندیم.

صدیقی ادامه داد: طبیعی است که با فرایند رو به افزایش تعداد دانشجویان دوره های پساتکمیلی، با توجه شرایط زندگی و سنی این دانشجویان امکان ازدواج آنان وجود دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه در حال حاضر خوابگاه های متاهلی زیادی نداریم و احتیاجمند خوابگاه های متاهلی بیشتری هستیم.

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه نمود: ایجاد خوابگاه های متاهلی نسبت به خوابگاه های مجردی به هزینه بیشتری احتیاج دارد و برای مثال اگر در یک خوابگاه امکان اسکان 150 نفر از دانشجویان مجرد وجود داشته باشد، همین امکان برای دانشجویان متاهل تقریبا برای 30 نفر فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3073

به "ظرفیت مورداحتیاج خوابگاه های مجردی و متاهلی دانشجویی اعلام شد، احتیاج به 75 هزار خوابگاه متاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت مورداحتیاج خوابگاه های مجردی و متاهلی دانشجویی اعلام شد، احتیاج به 75 هزار خوابگاه متاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید