عباسیان: با باشگاه آلومینیوم مذاکره نموده بودم اما با آمدن خطیبی شرایط تغییر کرد، من از او ناراحت نیستم

به گزارش اکسپرس بلاگ، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت فرایند مذاکرات او با این باشگاه برای تمدید قرارداد در پی حضور دوباره خطیبی در اراک تغییر نموده است.

عباسیان: با باشگاه آلومینیوم مذاکره نموده بودم اما با آمدن خطیبی شرایط تغییر کرد، من از او ناراحت نیستم

تعیین عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص جدایی اش از آلومینیوم اراک، گفت: من یک نیم فصل خوب را در این تیم پشت سرگذاشتم. آلومینیوم تیمی است که طرفداران بسیار خوبی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و جابجایی بازیکنان و مربیان یک موضوع طبیعی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با باشگاه آلومینیوم برای تمدید قرارداد مذاکره نموده است یا نه، گفت: من با باشگاه صحبت هایی را انجام دادم، ولی بعد از آمدن رسول خطیبی شرایط تغییر کرد. فکر می کنم این مربی نسبت به بازیکنانی که در نیم فصل به آلومینیوم اضافه شدند ذهنیت دیگری داشت و در نهایت شرایط طوری رقم خورد که من در آلومینیوم نماندم. به هر حال هر مربی تفکرات و سبک خاص خودش را دارد و من ناراحتی خاصی ندارم.

عباسیان درباره انتخاب طرفدار هم گفت: طرفدار فصل گذشته نشان داد که تیم باشخصیتی است و با اینکه چند بازیکن مهم خودش را از دست داد، ولی در نهایت به لیگ برتر صعود کرد. من قبلاً با رضا عنایتی هم بازی بودم و حالا قرار است شاگرد ایشان باشم و فکر می کنم انتخاب خوبی انجام دادم. امیدوارم که فصل خوبی را با طرفدار پشت سر بگذاریم و این را هم بگویم که دیدگاه باشگاه طرفدار و کادر فنی اش نسبت به خیلی از باشگاه های لیگ رجحان زمین تا آسمان فرق می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16666

به "عباسیان: با باشگاه آلومینیوم مذاکره نموده بودم اما با آمدن خطیبی شرایط تغییر کرد، من از او ناراحت نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: با باشگاه آلومینیوم مذاکره نموده بودم اما با آمدن خطیبی شرایط تغییر کرد، من از او ناراحت نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید