مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

به گزارش اکسپرس بلاگ، مسافران تور کانادا برای رفتن به دریاچه مورین می توانند از مبدا دهکده دریاچه لوئیس سفر خود را آغاز کنند. این دهکده کمی آن طرف تر از بزرگراه شماره 1 قرار گرفته است. از محل دهکده در جاده دریاچه لوئیس به سمت بالای تپه حرکت کنید، تا جایی که مسیر فرعی دسترسی به دریاچه مورین در سمت چپ را ببینید. این جاده پر پیچ و خم را برای حدود 11 کیلومتر دیگر دنبال کنید تا به محوطه پارکینگ برسد. به یاد داشته باشید که مسیر منتهی به دریاچه و خود محوطه پارکینگ در طول فصل تابستان و اواخر سپتامبر حسابی شلوغ می شوند. به خاطر بارش سنگین برف و خطر وقوع بهمن جاده دریاچه مورین در زمستان ها بسته است. بسته به وضعیت آب و هوا در سال های مختلف جاده زمانی بین هفته سوم ماه می تا هفته اول ماه ژوئن باز شده و دوباره در ماه اکتبر و بعد از آخر هفته شکرگزاری کانادایی بسته می شود.

مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

برای مسافران تور کانادا که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستند، چندین مسیر عالی پیاده روی کوهستانی با درجه سختی مختلف در اطراف دریاچه در دسترس شان قرار دارد. مسیر مشهور راک پایل مسیری آسان و کوتاه است. منظره ای که در بالای این مسیر از دریاچه مورین پیدا است، با عنوان منظره 20 دلاری شناخته می شود، چرا که این منظره بین سال های 1969 تا 1979 در پشت اسکناس های 20 دلاری کانادایی نقش بسته بود.

در این مسیرها هر چه قدر جلوتر پیش بروید، آرامش و خلوتی بیشتری را پیدا می کنید؛ آرامشی که به شما فرصت می دهد از زاویه دیدی متفاوت از دریاچه مورین و مناطق زیبای اطرافش لذت ببرید. در پاییز درختان با رنگ های زیبا و خیره کننده زرد، طلایی و نارنجی رنگ می شوند و منظره اطراف تان را بیش از پیش تماشایی می کنند. در طول زمستان مسافران تور کانادا در این منطقه می توانند اسکی پویشی را امتحان کنند. البته به یاد داشته باشید که از نوامبر تا اواخر آوریل به خاطر خطر وقوع بهمن دسترسی به دریاچه غیر ممکن است.

منبع مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17504

به "مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید