منطقه آزاد قشم میزبان مسابقات جهانی هنرمندان شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب گفت: دومین دوره مسابقات جام جهانی هنرمندان به میزبانی منطقه آزاد قشم و با حضور کشورهایی همچون: آلمان - آذربایجان - ترکیه - برزیل - مجارستان - ژاپن - یونان - رومانی- سوئد و ایران از 24 بهمن ماه به مدت یک هفته در منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.

منطقه آزاد قشم میزبان مسابقات جهانی هنرمندان شد

حمیدرضا مومنی گفت: ورزش یک پدیده خوب اجتماعی، یک صنعت پویا و یک عامل بسیار مهم همبستگی و تعاون به شمار می رود و حضور بیش از 200 هنرمند و ورزشکار از 10 کشور مطرح اروپایی و آسیایی در منطقه آزاد قشم می تواند تاثیر بسزایی در تبلیغ سرمایه گذاری جاذبه های گردشگری و معرفی امکانات این منطقه به جهانیان داشته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: از آنجایی که این رقابت ها بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و هنرمندان و ورزشکاران مطرح چند کشور که به قشم سفر خواهند کرد، این منطقه ظرفیت برگزاری این رویداد جهانی را خواهد داشت و من امیدوارم با تجهیز تاسیسات و امکانات ورزشگاه تختی و همچنین آماده سازی هتل ها جهت اسکان ورزشکاران و هنرمندان و مسئولین اجرایی، میزبان خوبی برای تمامی هنرمندان، ورزشکاران و گردشگران باشیم.

مومنی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات روز شنبه 24 بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد و مسابقات به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید می بایست هر چه سریعتر کاستی ها بر طرف شده تا به بهترین شکل ممکن این رویداد بین المللی در منطقه آزاد قشم برگزار شود.

گفتنی است اولین دوره مسابقات فوتبال سالنی هنرمندان جهان سال گذشته در تهران برگزار شد و تا سه دوره و سه سال پیاپی میزبانی این رقابت ها به کشور ایران بنیانگذار جام جهانی هنرمندان واگذار شده است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1099

به "منطقه آزاد قشم میزبان مسابقات جهانی هنرمندان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه آزاد قشم میزبان مسابقات جهانی هنرمندان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید