نمکی: استعفا ندادم، مگر می گردد در روز های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی انتشار نامه ای کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای وی به دلیل شیوع ویروس کرونا ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه تاکید نمود: سوگند می خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه به نازنین ترین مردم دنیا دریغ نورزم.

نمکی: استعفا ندادم، مگر می گردد در روز های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی انتشار نامه ای کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای وی به دلیل شیوع ویروس کرونا ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه تاکید نمود: سوگند می خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه به نازنین ترین مردم دنیا دریغ نورزم.

بیانیه سعید نمکی به توضیح زیر است: مردم شریف ایران، نامه ای کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای اینجانب می چرخد. آنان که این سرباز جان برکف وطن را می شناسند، نیک می دانند که برای روز های راحت و عافیت نیامده، آمده تا خود را فدای کشور و مردم نازنین وطنش کند، آمده تا خون دل بخورد، تا مردم کشورش غم نخورند، نخوابد تا مردم کشورش آرام باشند او که سه دهه پیش فرماندهی ریشه کنی مالاریا، مبارزه با وبا، کنترل سرخک، حذف کزاز و ریشه کنی فلج اطفال را به عهده داشته، آمده تا با لطف پروردگار و به میدان آوردن همه توان و تجربه دهه های عمر و بکارگیری مشارکت همه عزیزان خردمند و پر کوشش کشور کمر بیماری های واگیر و غیر واگیر را بشکند. مگر می گردد در روز های سخت به هر بهانه ای دولت و مردمش را تنها بگذارد که به قول سعدی:

روان روشن سعدی که شمع مجلس توست-به هیچ کار نیاید گرش نسوزانی

با همین مردم سیلاب های سال جاری را بدون حتی یک همه گیری بیماری واگیر مهار کرد. آنفلوآنزای H. 1 N. 1 که در کشوری پیشرفته هزاران مرگ بر جای گذاشت را زمین گیر کرد و اینک با لطف پروردگار و با تکیه بر خرد جمعی، دانش و کوشش همکاران پزشک، پرستار و همه کادر بهداشتی و درمانی کشور از بهورزان عزیز خانه های بهداشت تا عالی رتبه ترین متخصصین بیمارستان های دانشگاهی، از خدمتگزاران مراکز درمانی تا مدیران ارشد ستادی در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین بهره گیری از همراهی بی بدیل دیگر اعضاء محترم دولت، ایثار نیرو های مسلح و سازمان های مردم نهاد و هوشمندی و همراهی مردم شریف و مطلع کشور می رود تا ویروس کرونا را به زانو در آورد و افتخاری دیگر در عرصه بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران ثبت کند. او اولین بار با شنیدن خبر ویروس کرونا در چین ایستاد تا به نفع مردم کشورش اقدامات سختگیرانه عبور و مرور اعمال کند و آمادگی جهت این یورش احتمالی فراهم نماید.

امید است در روز های آینده با مطلعی و همراهی مردم عزیز و همکاران سخت کوشم شاهد مهار و کاهش مبتلایان به ویروس باشیم. سوگند می خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه به نازنین ترین مردم دنیا دریغ نورزم.

عزت، سربلندی و سلامتی همگان آرزوی این خدمتگزار کوچک ایران زمین است. همیشه شاد و تندرست باشید.

امروز نامه ای در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی منتشر شده است که علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی را تکذیب کرد.

وی روز دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت: نامه مربوط به استعفای وزیر بهداشت کذب است. الان برای کنترل ویروس کرونا احتیاج به یاری همه مردم است و این گونه اخبار کذب فقط باعث گمراهی و نگرانی بیشتر مردم خواهد شد و منافع عده ای را تامین خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1019

به "نمکی: استعفا ندادم، مگر می گردد در روز های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: استعفا ندادم، مگر می گردد در روز های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید