واکنش زیدان به صحبت های بنزما علیه وینیسیوس

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به صحبت های کریم بنزما علیه مهاجم جوان برزیلی این تیم واکنش نشان داد.

واکنش زیدان به صحبت های بنزما علیه وینیسیوس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا و مارکا، سه شنبه شب و پس از ملاقات تیم های فوتبال رئال مادرید و بوروسیا مونشن گلادباخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید در تونل استادیوم و در مکالمه ای کوتاه به مندی مدافع چپ این تیم، گفته بود که به وینیسوس پاس ندهد و با او بازی نکند چرا که معتقد بود که این بازیکن جوان علیه تیم بازی می نماید.

زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در نشست خبری پیش از ملاقات روز شنبه تیمش مقابل اوئسکا در این خصوص، گفت: مهم ترین موضوع این است که این مساله در ذهن بازیکنان پاک شده و آن ها باهم در این مورد صحبت نموده اند. حرف های زیادی در زمین زده می گردد اما در همان جا می ماند. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت به انرژی مثبت احتیاج داریم.

وی در خصوص آسیب رسیدن به چهره ورزشی بنزما، گفت: من فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد. این موضوع تمام شده است. این اتفاقات همواره رخ می دهد اما تفاوت اینجاست که امروزه دوربین های زیادی این اتفاقات را ضبط می نمایند. خیلی از اوقات صحبت های زیادی در خصوص من و دیگران در زمین یا در بیرون گفته می گردد اما مشکی از این بابت وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9122

به "واکنش زیدان به صحبت های بنزما علیه وینیسیوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش زیدان به صحبت های بنزما علیه وینیسیوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید