پخش ویژه برنامه شکوفه ها ویژه آموزش بچه ها در سیمای یزد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/یزد رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: برنامه تلویزیونی شکوفه ها، ویژه بچه ها و نوجوانان و با رویکرد آموزش های شهروندی از شبکه یزد تولید و پخش می شود.

پخش ویژه برنامه شکوفه ها ویژه آموزش بچه ها در سیمای یزد

عباس ملازینلی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت ویژه برنامه شکوفه ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه ها و نوجوانان در ارتباط با مباحث فرهنگی و آموزشی مهمترین قشری هستند که باید به آنها توجه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، حمایت از برنامه های فرهنگی و آموزشی که در حوزه بچه ها و نوجوانان تولید می شود یکی از برنامه هایی است که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای خود تعریف کرده و در دستور کار جدی قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: ویژه برنامه شکوفه ها یکی از این فعالیت های فرهنگی هنری است که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تولید شده است.

ملازینلی در ارتباط با رویکرد و موضوع این برنامه شرح داد: هدف از این برنامه ارائه آموزش های شهروندی، فرهنگی و اجتماعی و به صورت ویژه آموزش های دینی و معنوی در ماه رمضان و برای بچه ها و نوجوانان است.

وی در خاتمه با بیان این که این برنامه در قالب شعر، طنز و فعالیت های هنری و خلاقانه انجام می شود، گفت: زمان پخش این برنامه هر روز ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3095

به "پخش ویژه برنامه شکوفه ها ویژه آموزش بچه ها در سیمای یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ویژه برنامه شکوفه ها ویژه آموزش بچه ها در سیمای یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید