پیشنهادهای وسوسه کننده از راه رسید؛ آزمون پول یا پرسپولیس پیش روی دو ستاره پرسپولیس

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا) - یکی از تیم های متمول حاشیه خلیج فارس برای خرید کاپیتان پرسپولیس دست به کار شده است.

پیشنهادهای وسوسه کننده از راه رسید؛ آزمون پول یا پرسپولیس پیش روی دو ستاره پرسپولیس

در حالی که پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند حضور دارد، منابع خبری قطر از فعالیت باشگاه های قطری پیرامون این باشگاه برای خرید بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس خبر داده اند.

براساس اخباری که رسانه های قطری منتشر نموده اند، دو بازیکن ملی پوش این تیم به نام های محمد حسین کنعانی زادگان و احمد نورالهی با پیشنهادهایی خوب و تحریک کننده از باشگاه های قطری روبرو شده اند و این احتمال وجود دارد که آنها فصل آینده در لیگ ستارگان قطر حضور داشته باشند.

بنابر اعلام این منابع خبری، پیشنهادهای نجومی و سنگین مطرح شده برای کنعانی زادگان از سمت دو باشگاه الاهلی و ام صلال بوده است و احمد نورالهی هم پیشنهادی جدی از الوکره دارد.

قرارداد هر دو بازیکن در تابستان پیش رو به انتها خواهد رسید و با توجه به اینکه هیچ یک از این دو نفر قراردادشان را تمدید ننموده اند، احتمال می رود که آنها تصمیمی جدیدی برای زندگی فوتبال خود گرفته باشند و مانند بعضی دیگر از هم تیمی های سابقشان پول را به پرسپولیس ترجیح دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13747

به "پیشنهادهای وسوسه کننده از راه رسید؛ آزمون پول یا پرسپولیس پیش روی دو ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهای وسوسه کننده از راه رسید؛ آزمون پول یا پرسپولیس پیش روی دو ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید