کارگردان ثور در جشنواره تورنتو تجلیل می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، استاد دنیا سینمایی مارول که سال جاری با فیلم طنز جوجو خرگوشه در جشنواره تورنتو حضور خواهد داشت، با دریافت جایزه کارگردانی راجر ایبرت تجلیل می گردد.

کارگردان ثور در جشنواره تورنتو تجلیل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تایکا وایتیتی که کارگردانی ثور: رگناروک را در کارنامه دارد در جشنواره فیلم تورنتو سال جاری برای نخستین بار فیلم ضدنفرت جوجو خرگوشه را که خودش در آن در نقش آدولف هیتلر بازی نموده، به نمایش می گذارد. در عین حال جایزه ایبرت را دریافت می نماید که برای تجلیل از فیلمسازانی اهدا می گردد که مشارکتی فوق العاده در پیشبرد سینما دارند.

این جایزه در مراسمی که 9 سپتامبر برگزار می گردد به وایتیتی اهدا می گردد.

کامرون بیلی مدیر هنری و از روسای جشنواره فیلم تورنتو از وایتیتی به عنوان یک ستاره راک یاد کرد که سینما درست در این لحظه به او احتیاج دارد و از سبک طنزآمیز و بی اشتباه وی تجلیل کرد.

وایتیتی کارگردان فیلم، فیلمنامه نویس و بازیگر 43 ساله نیوزیلندی و سازنده فیلم هایی چون پسر، آنچه ما در سایه ها انجام می دهیم و شکار انسان های سرگردان است.

او قرار است ثور 4 را نیز کارگردانی کند. ثور رگناروک او 850 میلیون دلار در جهان فروش کرد. او در فیلم جوجو خرگوشه به دوران نازی ها رفته است. این فیلم که برای فاکس سرچلایت ساخته شده ابتدا در جشنواره تورنتو به نمایش درمی آید و بعد اکران جهانی اش را از 18 اکتبر شروع می نماید. اسکارلت جوهانسون، ریبل ویلسون و سم راکول بازیگران این فیلم هستند.

پیشتر اعلام شده بود سال جاری مریل استریپ با دریافت جایزه بازیگر تورنتو تجلیل می گردد و پارتیسیپنت میدیا نیز جایزه ایمپکت جشنواره را که به رسانه برتر اهدا می گردد، دریافت می نماید.

چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم تورنتو از 5 تا 15 سپتامبر (4 تا 24 شهریور) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 739

به "کارگردان ثور در جشنواره تورنتو تجلیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان ثور در جشنواره تورنتو تجلیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید