کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا)-در بازدید سرزده وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه جامع تجارت ایران کارشناسان میز خدمت از کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی خبر دادند.

کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی در این بازدید همچنین زیرساختهای سامانه جامع تجارت را مورد آنالیز قرار داد و از نزدیک در جریان کار کارشناسان و کارمندان سامانه نهاده شد و نقطه نظرات خود پیرامون نحوه خدمات رسانی به متقاضیان را گفت.

وی در این راستا فرآیند ثبت سفارش را که در قالب سامانه جامع مجوزها انجام می گردد، مورد پیگیری قرار داد و در مصاحبه با متقاضیان ثبت سفارش و ارباب رجوع های این سامانه، در جریان مهمترین مسائل و مسایل نهاده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید سرزده بر رعایت اولویت در تخصیص و تأمین ارز و فراهم سازی تمامی زمینه ها جهت عدم مراجعه حضوری متقاضیان تأکید کرد.

بازدید از میز خدمت سامانه های الکترونیکی وزارت صمت از دیگر برنامه های رزم حسینی بود. کارشناسان میز خدمت در این بازدید از کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی خبر دادند.

لازم به ذکر است که راه اندازی سامانه جامع تجارت یکی از اقدامات بسیار مهم دولت دوازدهم است که در وزارت صمت راه اندازی شده است و طبق دستور رییس جمهور نهم آذرماه سال جاری باید از سامانه جامع تجارت رونمایی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9210

به "کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید