کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال بچه ها

به گزارش اکسپرس بلاگ، شهردار منطقه 12 بیان کرد: از بازیکنان تیم فوتبال بچه ها این منطقه که در مسابقات گل کوچک شهر تهران به میزبانی منطقه 4 به قهرمانی رسیده بودند، تقدیر شد.

کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال بچه ها

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات که روز آدینه، یکم اسفندماه در زمین روباز ورزشی واقع در منطقه 4 تهران برگزار گردید، ویژه بچه ها شهر تهران بود که طی آن، تیم فوتبال بچه ها محله هرندی منطقه 12، پیروز به کسب مقام قهرمانی شد.

بر اساس این گزارش، به همین مناسبت طی جلسه ای با حضور محمدحسین حیدریان، معاون امور اقتصادی و اقتصاد شهری منطقه به نمایندگی از طرف شهردار منطقه از بازیکنان این تیم که از بچه ها کم برخوردار محله هرندی بودند، با اهدای هدایای ورزشی تقدیر و تشکر شد.

حیدریان طی این ملاقات ضمن تبریک به مناسبت کسب این مقام قهرمانی گفت: منطقه 12 همیشه برای تحقق شعار ورزش برای همه در محلات کم برخوردار منطقه پیشتاز بوده و به منظور اجرای برنامه هایی که موجب اعتلای سلامت شهروندان این محلات باشد، کوشیده است.

او با ابراز قدردانی از مسئولان سازمان ورزش تهران در مساعدت برای برگزاری این رویدادهای ورزشی افزود: ما در منطقه تاریخی شهر تهران امیدواریم با انجام چنین اقداماتی به سهم خود بتوانیم آینده ای روشن تر برای بچه ها شهر بسازیم.

گل کوچک از مهم ترین سرگرمی ها و ورزش های مورد علاقه چندین نسل از بچه ها ایرانی بوده است. فوتبال تقریباً از دوره دبستان به بعد مورد توجه پسربچه های ایرانی است؛ به طوری که کمتر نوجوانی است که این بازی برایش تفریح نباشد. ویژگی هایی مانند در دسترس بودن با کمترین امکانات و گروهی بودن از عواملی است که آن را در ایران عامه پسند و همه گیر نموده؛ البته به گفته کارشناسان در سال های اخیر رواج گل کوچک در نسل جدید ایران با توجه به ظهور عصر اطلاعات کم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12178

به "کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید