گلایه پدر شیرجه ایران از عدم دریافت واکسن کرونا، دعا کنید بمیرم تا راحت شوم!

به گزارش اکسپرس بلاگ، با وجود وعده مسئولان برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال، تقی عسگری پدر شیرجه ایران و تنها بازمانده از نخستین دوره بازی های آسیایی گفت: هنوز پیروز به تهیه واکسن نشده ام.

گلایه پدر شیرجه ایران از عدم دریافت واکسن کرونا، دعا کنید بمیرم تا راحت شوم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عسگری که یکی از نوابغ ورزش کشور به شمار می رود، این روزها در شرایط خوبی نیست و نسبت به بعضی اتفاقات گلایه دارد. پدر شیرجه ایران می گوید: کرونا روحیه مان را خراب نموده و نمی دانم چه زمانی از شر این ویروس منحوس خلاص می شویم. می دانم خیلی از پیشکسوتان نیز همانند من در این شرایط کرونا کلافه شده و روحیه خود را از دست داده اند.

تقی عسگری با گلایه از مسئولان در عدم واکسیناسیونش در مقابل ویروس کرونا گفت: من هنوز واکسن نزده ام، چون یک بار با صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور تماس گرفتم تا موضوع را پیگیری کنم که به من گفتند ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و درخواست هایی هم داده ایم. متاسفانه از آن موقع تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداد و تصمیم گرفتم شخصاً اقدام کنم. با 6 مرکز واکسیناسیون هم تماس گرفتم که هنوز پیروز نشدم به هدفم برسم.

وی گفت: خیلی دلم می خواهد که کرونا بگیرم و بمیرم تا آبرویم نرود. نگران آبرو و تنگ دستی ام هستم، چون هزینه ها واقعاً وحشتناک شده است. دیگر هیچ چیزی غیر از مرگ برایم باقی نمانده و آرزو می کنم دیگر از خواب بیدار نشوم. دلم می خواهد یا با ماشینی تصادف یا سکته کنم یا کرونا بگیرم و بمیرم. انتظار این اتفاقات را می کشم، اما شانس هم ندارم که با یکی از این موارد از شر فشارهایی که در حال تحملش هستم راحت شوم. دلم می خواهد صحبت هایم بدون کم و کاستی منعکس گردد، چون هیچ خجالتی ندارم. دعا کنید یکی از این اتفاقات برایم رخ دهد تا بمیرم و راحت شوم.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13886

به "گلایه پدر شیرجه ایران از عدم دریافت واکسن کرونا، دعا کنید بمیرم تا راحت شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه پدر شیرجه ایران از عدم دریافت واکسن کرونا، دعا کنید بمیرم تا راحت شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید