گل آل کثیر به پاختاکور، بهترین گل هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، گل اول مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس ایران به پاختاکور ازبکستان، بهترین گل هفته گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

گل آل کثیر به پاختاکور، بهترین گل هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا شد

برای سفر با تور سفر پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا بهترین گل هفته گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب نمایند.

با انتها مهلت شرکت در این نظرسنجی، گل نخست عیسی آل کثیر به پاختاکور ازبکستان با کسب 75 درصد آرا، بهترین گل هفته گذشته رقابت ها شد. گل علی کریمی هم 15 درصد از مجموع آرای کاربران را به خود اختصاص داد.

همچنین پس از انتها مهلت شرکت در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن مرحله یک چهارم نهایی، سلطان الغنام از النصر با 41 درصد رأی کاربران، بهترین بازیکن هفته از نگاه مردم لقب گرفت. این بازیکن پیش تر از نگاه AFC هم به عنوان بهترین بازیکن این دور از رقابت ها انتخاب شد. عیسی آل کثیر با 27 درصد در رتبه دوم، سیامک نعمتی با 8 درصد در صندلی چهارم و کمال کامیابی نیا با 3 درصد، در رده ششم برترین ها قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8512

به "گل آل کثیر به پاختاکور، بهترین گل هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل آل کثیر به پاختاکور، بهترین گل هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید