33 کرمانشاهی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون 91 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: تا به امروز آزمایش کرونا 33 بیمار در استان مثبت اعلام شده که 3 نفر از آنان فوت کرده است.

33 کرمانشاهی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدابراهیم شکیبا افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز 394 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های کرمانشاه بستری شدند که 300 نفر از آنان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه سامانه اینترنتی غربالگری کرونا در کشور راه اندازی شده است، گفت: سامانه salamat.gov.ir برای غربالگری عمومی کرونا راه اندازی شده است و مردم می توانند با ورود به این سامانه و پاسخ به پرسش های موردنظر از شرایط سلامت خود و نزدیکانشان باخبر شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهفرایندان ضروری است، بیان نمود: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا با بیان اینکه در روزهای اخیر فرایند و شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه کُند بوده است، گفت: بدون شک در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری کرونا در استان کرمانشاه نیز خواهیم بود.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1297

به "33 کرمانشاهی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 کرمانشاهی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید