آثار خوشنویسی هنرمند فراشبندی در کانادا به نمایش عموم گذاشته شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شیراز- آثار خوشنویسی شکسته نستعلیق مرتضی کشاورز در مرکز دانشگاهی Université Laval در شهر کبک کانادا، به نمایش گذاشته شد.

آثار خوشنویسی هنرمند فراشبندی در کانادا به نمایش عموم گذاشته شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مرتضی کشاورز که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری می باشد، پیرامون این رویداد به خبرنگار مهر، گفت: به همت مجتبی پارسایی، دکترای مهندسی معماری این آثار در مرکز دانشگاهی لول در شهر کبک کانادا به مناسبت سوم اردیبهشت ماه روز معمار در محل نمایشگاه این مرکز برگزار شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: در این نمایشگاه شعر هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ ثبت است بر جریده عالم دوام ما از دیوان حافظ و شعر باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی/گرسوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو از مولوی انتخاب که با خط شکسته نستعلیق نوشته شده و جهت خوانش و انتقال مفهوم برگردان انگلیسی نیز در تابلوها گنجانده شده است.

این هنرمند فراشبندی با اعلام اینکه نمایشگاه یادشده به مدت یک هفته در گالری این مرکز دانشگاهی برقرار است، ضمن تشکر از دکتر پارسایی گفت که تابلوها و آثار مشترک دیگری با همکاری ایشان و با موضوعیت تلفیق معماری و خوشنویسی در دست تهیه است که در نمایشگاه های آینده رونمایی خواهند شد.

آثار هنری مرتضی کشاورز آذرماه 96 درسالن استاد چیزفهم به مدت یک هفته درمعرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته بود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2571

به "آثار خوشنویسی هنرمند فراشبندی در کانادا به نمایش عموم گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار خوشنویسی هنرمند فراشبندی در کانادا به نمایش عموم گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید