آلودگی هوای تهران مشکل جدی رکابزنان، گنج خانلو: اردوی تیم ملی به شهر دیگر برده گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رکابزن ملی پوش ایران گفت: با توجه به آلودگی هوای تهران باید برای اردوی تیم ملی در شهر دیگری برگزار گردد تا تمرینات جاده بهتری داشته باشیم.

آلودگی هوای تهران مشکل جدی رکابزنان، گنج خانلو: اردوی تیم ملی به شهر دیگر برده گردد

محمد گنج خانلو در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه سه ماه برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا کافی است یا خیر بیان نمود: بیان نمود: بلی، اما گر به شهر دیگری برویم می توان زودتر هم به آمادگی لازم برسیم. مرحله اول اردوی ما بیشتر بدنسازی بود اما خب از تمرینات دوچرخه سواری هم خیلی دور شده بودیم و با وجود آلودگی هوا باید تمرین می کردیم. با توجه به شرایط آب و هوایی تهران چاره این است که در یک شهر دیگر که هوای خوبی دارد اردو را برگزار گردد و باید هم این اتفاق بیفتد چون باید تمرینات جاده داشته باشیم.

او ادامه داد: قطعا سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا است و این طور نیست که کشورها بخاطر المپیک دیر آماده سازی خود را شروع نمایند بلکه همه می خواهند سطح خوبی که دارند را نگه دارند و از الان کار خود را شروع نموده اند. ما هم احتیاج داریم قبل از قهرمانی آسیا حتما در یک مسابقه شرکت کنیم تا هماهنگ شویم. امیدوارم برای تصمیم گیری دیر نگردد و هر چه زودتر مقدمات آن را فراهم نمایند.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در خصوص اینکه گفته شده راستا المپیک در تخصص او نیست توضیح داد: زمان زیادی تا المپیک باقی مانده است و نباید عجله کرد. اگر راستا المپیک سربالایی است پس مسابقات قهرمانی آسیا هم کفی است و به درد سربالا روها نمی خورد. هر کسی گفته من نباید بروم اشتباه فکر نموده است . من این همه کوشش نموده ام حالا یک نفر دیگر از راه برسد و و فکر کند راستا المپیک به تخصصش می خورد پس او می رود، سخت در اشتباه است . من خودم جزو مدعیان رفتن به المپیک هستم.

او در خصوص اینکه در اردوههای قبلی گلایه هایی نسبت به کیفیت غذا بود، گفت: در حال حاضرغذای اصلی هیچ مسئله ای ندارد و خوب است اما فقط باید میان وعده ها بهتر گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 137

به "آلودگی هوای تهران مشکل جدی رکابزنان، گنج خانلو: اردوی تیم ملی به شهر دیگر برده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوای تهران مشکل جدی رکابزنان، گنج خانلو: اردوی تیم ملی به شهر دیگر برده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید