ابراهیم کالین: شرایط فعلی ادلب، بحرانی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در مصاحبه با سی ان ان، تاکید کرده که ادلب هم اکنون در یک شرایط بحرانی قرار گرفته است.

ابراهیم کالین: شرایط فعلی ادلب، بحرانی است

به گزارش به نقل از آناتولی، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی ا ن ان، شرایط کنونی در ادلب سوریه را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: همزمان با وقوع درگیری ها در ادلب به دنبال کاهش تنش ها در این منطقه هستیم.

ابراهیم کالین در بخش دیگری از این مصاحبه اضافه نمود: ما برای محافظت از 12 پایگاه نظامی خود در منطقه ادلب، تلاش می کنیم. برخی از این پست های نظامی اکنون توسط نیرو های سوریه محاصره شده اند، بنابراین ما باید برای محافظت از سربازان خود در آنجا اقدام کنیم.

این مقام ترکیه همچنین مدعی شد: ارتش سوریه طی چند ماه گذشته به طور وحشیانه به غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی حمله کرده است.

وی با اشاره به تلاش های ترکیه برای توقف درگیری ها در منطقه، مدعی شد: شرایط غیرنظامیان روز به روز بدتر می شود و ما تنها کسی هستیم که سعی می کنیم از مردم غیرنظامی در برابر حملات ارتش سوریه محافظت کنیم.

گفتنی است، با ادامه پیشروی های سوریه در خاک خود و شکست تروریست های جبه النصره در این منطقه، آنکارا به سوریه هشدار داده که باید از سرزمین خود عقب نشینی کند! دمشق با رد این ادعا تاکید کرده که در مبارزه با تروریست ها بیش از گذشته مصمم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1042

به "ابراهیم کالین: شرایط فعلی ادلب، بحرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم کالین: شرایط فعلی ادلب، بحرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید