استاندار بوشهر خواهان تسریع در راه اندازی پروژه های آب شیرین کن شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه های آب شیرین کن در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر در جال اجراست، خواهان تسریع در راه اندازی این پروژه ها شد.

استاندار بوشهر خواهان تسریع در راه اندازی پروژه های آب شیرین کن شد

عبدالکریم گراوند در آنالیز فرایند اجرای طرح شیرین سازی آب دریا در روستاهای شیف و هلیله بندرگاه بوشهر با بیان اینکه به طرح های آبرسانی توجه ویژه ای شده است، اظهار کرد: در این زمینه تخصیص اعتبارات به فصل آبرسانی است و از هیچ کوششی برای تسریع در اجرا این طرح ها فروگذاری نمی گردد.

وی با بیان اینکه بارش باران در فصل زمستان گذشته بر روی منابع آب زیر زمینی، رودخانه ها و چاه های آب تأثیر گذاشته، گفت: بخش عمده ای از منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان ها قرار گرفته است و در این راستا فعالیت شرکت آب و فاضلاب استان در انتقال و تأمین آب شهرها و روستا ستودنی است.

استاندار بوشهر، یکی از طرح های مهم استان در تأمین آب آشامیدنی را اجرا پروژه شیرین سازی آب دریا دانست و توضیح داد: در این راستا طرح های آب شیرین کن در شهرها و روستاهای مختلف استان در حال انجام است.

گراوند با اشاره به اجرای طرح های آب شیرین کن در روستاهای شیف، هلیله و بندرگاه بوشهر خواهان تسریع در راه اندازی این پروژه ها شد و گفت: بر اساس تعهد پیمانکاران و سرمایه گذاران طرح های آب شیرین کن مرحله نخست این پروژه ها در نیمه نخست سال جاری وارد بهره برداری می گردد که نقش مهمی در جبران کسری آب مناطق دارد.

وی با تأکید بر توجه به مدیریت مصرف آب برای گذر از تابستان گفت: مشارکت مردم در همه بخش ها ستودنی است که تعامل مردم در مدیریت مصرف آب امری مهم و لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14078

به "استاندار بوشهر خواهان تسریع در راه اندازی پروژه های آب شیرین کن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار بوشهر خواهان تسریع در راه اندازی پروژه های آب شیرین کن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید