افشای اطلاعات تازه گوشی شاخص Galaxy A73 5G سامسونگ

به گزارش اکسپرس بلاگ، گوشی Samsung Galaxy A73 5G جدیدترین مدل از سری Galaxy A خواهد بود. با توجه به آمدن نام و مشخصات این گوشی در وبسایت بنچمارک Geekbench به نظر می رسد که این دستگاه به زودی عرضه خواهد شد.

افشای اطلاعات تازه گوشی شاخص Galaxy A73 5G سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، پس از رونمایی از گلکسی A13 و A23، شرکت سامسونگ اکنون میخواهد گوشی هوشمند برتر Galaxy A73 5G را وارد بازار کند. گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G اکنون در وبسایت Geekbench ظاهر شده و این بنچمارک جزئیات کلیدی این گوشی شاخص را افشا نموده است.

گوشی Samsung Galaxy A73 5G دارای شماره مدل SM-A736B می باشد و در Geekbench نسخه 5 محک زده شده است. این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای 778 امتیاز و در بخش چند هسته ای 2913 امتیاز کسب نموده است.

این دستگاه دارای پردازنده میان رده Snapdragon 778G با فرکانس پایه 1.80 هرتز است. این پردازنده با 8 گیگابایت رم جفت می گردد و روی آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 اجرا می گردد. البته انتظار می رود که نسخه پایه این گوشی از 6 گیگابایت رم استفاده کند.

جدا از این بنچمارک، گوشی هوشمند A73 گواهی FCC را نیز دریافت نموده و در وبسایت FCC نیز بعضی از تعیینات این گوشی شاخص افشا شده است. از جمله به گفته این وبسایت سرعت شارژ پشتیبانی شده این گوشی هوشمند شارژ سریع 25 واتی خواهد بود. این دستگاه با شماره مدل SM-A736B/DS نامگذاری شده که نشان از قابلیت دو سیم کارته دستگاه دارد.

شایعات دیگری نیز درباره این گوشی منتشر شده است. ظاهرا شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A73 5G را با یک پنل 6.7 اینچی AMOLED روانه بازار خواهد نمود. این صفحه نمایش با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح +Full-HD عرضه می گردد. انتظار می رود این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز گردد. پیش بینی می گردد این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی عرضه گردد. دوربین اصلی این سیستم یک سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) خواهد بود. انتظار می رود که این دوربین اصلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم همراه گردد.

تعیینات دیگر این گوشی هنوز تعیین نیست، اما می توانیم انتظار یک گزینه ذخیره سازی پایه 128 گیگابایتی و باتری بزرگ را داشته باشیم. در حال حاضر، هیچ تایید رسمی در خصوص تاریخ عرضه این گوشی وجود ندارد، اما با توجه به اینکه بنچمارک Geekbench آن را تأیید نموده است، می توان انتظار داشت که این دستگاه در هفته های آینده عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 21379

به "افشای اطلاعات تازه گوشی شاخص Galaxy A73 5G سامسونگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "افشای اطلاعات تازه گوشی شاخص Galaxy A73 5G سامسونگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات تازه گوشی شاخص Galaxy A73 5G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید