بارش برف و باران در محورهای 15 استان، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های 15 استان کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در محورهای 15 استان، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی گفت: در حال حاضر بارش پرحجم برف را در محور های مواصلاتی استان های تهران، اردبیل، قزوین، زنجان، البرز، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شاهد هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که بارش برف در محور های فوق تا خاتمه وقت امروز ادامه دار خواهد بود، از رانندگانی که قصد تردد در این محور ها را دارند درخواست کرد که حتما به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی بارش برف از آخر وقت امشب و از ساعات ابتدایی فردا در استان خراسان رضوی، اطلاع داد و گفت: در ادامه استان خراسان شمالی و خراسان جنوبی و به ویژه ارتفاعات نیز درگیر برف خواهند شد بنابراین برای رانندگانی که قصد تردد در این مناطق و استان های شرقی را دارند باید به این مهم توجه نموده و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی گفت: در بعضی محور های استان های گیلان، اصفهان، کردستان، همدان و سمنان نیز بارش برف جریان دارد؛ همچنین در بیشتر محور های گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه نیز باران می بارد.

وی به لزوم تردد با زنجیر چرخ در بعضی محور های استان های اردبیل، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان اشاره و بیان داشت: در بیشتر محور های استان مرکزی و بعضی محور های استان های لرستان، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، و ارتفاعات فیروزکوه نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی بارش ها تا روز چهارشنبه اشاره و گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا روز چهارشنبه ضروری است رانندگان قبل از سفر در جاده ها حتما از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل نموده و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 527

به "بارش برف و باران در محورهای 15 استان، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در محورهای 15 استان، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید